Probleem met Vivoactive HR
Probleem met Vivoactive HR
Ik heb sinds gisteren een Vivoactive HR.
Alles werkt, alleen komen inkomende oproepen niet door op de vivoactive.
Overige smartmeldingen wel. In instellingen staat wel juist ingesteld dat ze zouden moeten doorkomen. Zowel bij "niet tijdens activiteiten", als bij "tijdens activiteiten".
Ik heb een Samsung Galaxy S5, en die is dus compatible.
Ik hb SW version 2.6.
Iemand een idee??
Alles werkt, alleen komen inkomende oproepen niet door op de vivoactive.
Overige smartmeldingen wel. In instellingen staat wel juist ingesteld dat ze zouden moeten doorkomen. Zowel bij "niet tijdens activiteiten", als bij "tijdens activiteiten".
Ik heb een Samsung Galaxy S5, en die is dus compatible.
Ik hb SW version 2.6.
Iemand een idee??
Re: Probleem met Vivoactive HR
Heb je de inkomende oproepen wel aan staan in de Garmin Connect app op je telefoon?
Instellingen --> Slimme meldingen --> Inkomende oproepen
Instellingen --> Slimme meldingen --> Inkomende oproepen
Re: Probleem met Vivoactive HR
Yep. Staat gewoon aan.rick schreef:Heb je de inkomende oproepen wel aan staan in de Garmin Connect app op je telefoon?
Instellingen --> Slimme meldingen --> Inkomende oproepen
Re: Probleem met Vivoactive HR
Welke Android versie gebruik je?
In Android 6 kan je per app aangeven welke rechten deze krijgt. De Garmin Connect app heeft wel telefoonrechten nodig om meldingen van inkomende oproepen door te geven.
In Android 6 kan je per app aangeven welke rechten deze krijgt. De Garmin Connect app heeft wel telefoonrechten nodig om meldingen van inkomende oproepen door te geven.
Re: Probleem met Vivoactive HR
Ah, oke. Ik heb Android 6 inderdaad. Ik zal eens even kijken.rick schreef:Welke Android versie gebruik je?
In Android 6 kan je per app aangeven welke rechten deze krijgt. De Garmin Connect app heeft wel telefoonrechten nodig om meldingen van inkomende oproepen door te geven.
Re: Probleem met Vivoactive HR
Kun je me ook aangeven waar ik dat moet instellen. Want volgens mij staat dat allemaal goed ingesteld.
Re: Probleem met Vivoactive HR
Dit zal per telefoon wel een beetje kunnen verschillen, maar het zal zoiets zijn als:
Instellingen --> apps -> Connect (de app) --> Toestemmingen --> Telefoon
Instellingen --> apps -> Connect (de app) --> Toestemmingen --> Telefoon
Re: Probleem met Vivoactive HR
Gecontroleerd. En staat ook goed ingesteld.rick schreef:Dit zal per telefoon wel een beetje kunnen verschillen, maar het zal zoiets zijn als:
Instellingen --> apps -> Connect (de app) --> Toestemmingen --> Telefoon

Re: Probleem met Vivoactive HR
Dan ben ik ook een beetje door mijn opties heen..
Heb je de mogelijkheid om het te testen met een andere telefoon?
Heb je de mogelijkheid om het te testen met een andere telefoon?
Re: Probleem met Vivoactive HR
Goed idee. Ga ik straks thuis even proberen met de telefoon van mijn vrouw. Haar Samsung is ook compatible.rick schreef:Dan ben ik ook een beetje door mijn opties heen..
Heb je de mogelijkheid om het te testen met een andere telefoon?
Re: Probleem met Vivoactive HR
Ik heb alles in mijn Samsung Galaxy S5 gecontroleerd.
Alles stond ingesteld zoals het moet.
Maar werkte desondanks niet.
Heb vervolgens mijn Galaxy opnieuw opgestart, en ja hoor! Het werkt!
Alles stond ingesteld zoals het moet.
Maar werkte desondanks niet.
Heb vervolgens mijn Galaxy opnieuw opgestart, en ja hoor! Het werkt!
- HaWee
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 22922
- Lid geworden op: 28 jul 2008 16:24
- Locatie: Eindhoven
Re: Probleem met Vivoactive HR
bedankt voor de terugmelding, dit is een leuk weetje
"Always Look on the Bright Side of Life"
Re: Probleem met Vivoactive HR
Verder vraag ik me af waar de vivoactive de weervoorspelling vandaan haalt.
Want die klopt ook niet.
Geeft 0% kans op neerslag, terwijl het met bakken uit de hemel komt.
Want die klopt ook niet.
Geeft 0% kans op neerslag, terwijl het met bakken uit de hemel komt.
Re: Probleem met Vivoactive HR
Beste mensen.
Mijn vivoactive hr maakt geen verbinding meer met mijn s5 na update.
Kan iemand mij helpen.
Garmin zelf geeft niet thuis op mijn vraag.
Al vast dank
Mijn vivoactive hr maakt geen verbinding meer met mijn s5 na update.
Kan iemand mij helpen.
Garmin zelf geeft niet thuis op mijn vraag.
Al vast dank
Re: Probleem met Vivoactive HR
Na een update kan je het beste de verbinding opnieuw aanmaken.
Verwijder in je smartphone de pair met de vivoactive.
Kijk in je vivoactive of de verbinding is verdwenen. Zo niet, ontkoppel de verbinding.
Start de procedure om opnieuw te verbinden (zie gebruikersaanwijzing).
Verwijder in je smartphone de pair met de vivoactive.
Kijk in je vivoactive of de verbinding is verdwenen. Zo niet, ontkoppel de verbinding.
Start de procedure om opnieuw te verbinden (zie gebruikersaanwijzing).