Pagina 1 van 1
Basecamp geeft foutmelding NTU 2017.1
Geplaatst: 5 sep 2016 18:44
door rocketeer
Nadat ik gisteren NTU 2017.1 in de virtuele map gezet hebt geeft Basecamp de foutmelding dat er een fout opgetreden is in het kaartproduct. De overige kaarten in de virtuele map kan ik gewoon gebruiken.

- PrtSc.jpg (642.96 KiB) 1349 keer bekeken
Heb de kaart al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar geeft hetzelfde resultaat. Wat doe ik niet goed?
Wie weet er een oplossing?
Re: Basecamp geeft foutmelding NTU 2017.1
Geplaatst: 5 sep 2016 19:15
door Frank
Komt misschien omdat je zowel het echte toestel als het virtuele toestel hebt aangesloten.
Krijg je de foutmelding ook als de échte Zümo 345 niet is aangesloten? Zo nee, dan is dat de oplossing

Re: Basecamp geeft foutmelding NTU 2017.1
Geplaatst: 5 sep 2016 20:50
door rocketeer
Was het maar zo simpel, dat had ik al geprobeerd Frank. Zojuist NTU 2017.1 verwijderd uit virtuele toestel en de Zumo aangesloten, probleem is dan weg. Het zit dus echt in het kaartmateriaal wat in het virtuele toestel gekopieerd wordt.
Re: Basecamp geeft foutmelding NTU 2017.1
Geplaatst: 5 sep 2016 22:13
door keesm
Ik kan de foutmelding ook reproduceren.
Net wat zitten experimenteren met mijn Oregon 600 en 3 kaartdelen van 2 NTU (EU 2016.20 en EU 2017.10) en 1 NT (CN NA 2017.10) in diverse combinaties op intern geheugen, sd-kaart en virtueel geheugen gezet en geselecteerd in Basecamp.
Alleen wanneer CN NTU 2017.10 op intern geheugen staat van mijn gps krijg ik de foutmelding niet. In alle andere gevallen (sd-kaart en/of virtueel) komt de foutmelding. NTU EU 2016.20 en NT NA 2017.10 geven in geen enkel geval deze foutmelding.
Conclusie: er is dus iets in de combi Basecamp (4.6.2 Windows) met NTU EU 2017.10 wanneer deze geselecteerd wordt vanaf sd-kaart of virtueel geheugen.
(Overigens de combi dezelfde kaart op toestel en op virtueel geheugen beide actief met Basecamp gebruik ik eigenlijk nooit).