TomTom 550 Starten vanaf huidige positie

Plaats reactie
lbpdejonge

TomTom 550 Starten vanaf huidige positie

Bericht door lbpdejonge »

Goedemiddag allen,

Sinds kort heb ik een tomtom 550 aangeschaft en ben ik een beetje aan het spelen met GPX-routes die ik van internet heb gehaald. Aangezien ik in Zeeland woon, wilde ik eerst wat routes in Zeeland in mijn tomtom zetten, dus heb ik de Deltaland-route gevonden.

Als ik deze route via Mijn Routes opstart, stuurt hij me eerst naar het startpunt van de route die in de route is vastgelegd, terwijl de route langs mijn woonplaats loopt. En het startpunt ligt op een halfuur van mijn woonplaats (huidige positie). Is het mogelijk dat ik deze route ga rijden vanaf mijn huidige positie ZONDER eerst naar het startpunt te hoeven rijden? Op zich is het helemaal niet erg om eerst naar het startpunt van de route te rijden, maar het zou wel makkelijk zijn om vanaf mijn huidige positie de route te gaan rijden. :D

Ik weet even niet hoe ik mijn vraag duidelijk moet maken :wink:

Ik hoor het graag!

RedStrom

Re: TomTom 550 Starten vanaf huidige positie

Bericht door RedStrom »

Als je naar de route rjdt vlak bij je huis, dan pikt de TT deze toch op zonder steeds naar het startpunt te moeten?
Eerst rijden, dan oordelen. Zumo XT op DL650.

lbpdejonge

Bericht door lbpdejonge »

Als ik de route heb geselecteerd en ik druk vervolgens op "Rijd" dan stuurt hij me eerst naar het startpunt van de route en niet naar het dichtstbijzijnde punt van de route om ergens halverwege de route te starten.

RedStrom

Bericht door RedStrom »

Edit: verkeerde topic begrijp ik?
Eerst rijden, dan oordelen. Zumo XT op DL650.

Plaats reactie

Terug naar “TomTom Rider 4x/4x0”