Hallo,
Ik heb een probleem met de Onroute Motorkaart v5 2019
BNL-DACH-DEN van mijn Onroute motorkaart v5 2019 op SD card is niet zichtbaar in BaseCamp.
BNL-DACH-DEN is wel zichtbaar op mijn Zumo 396 en werkt daar ook op.
Ook is BNL-DACH-DEN zichtbaar in verkenner op de SD card als de Zumo aangesloten is op de computer.
En JaVaWa Device Manager ziet de kaart ook, en geeft aan dat deze zichtbaar is in BaseCamp.
De andere kaarten, FR-IT , GB-IE-NORDICS en SP-PT zijn wel zichtbaar in Basecamp.
Als ik BaseCamp opstart wanneer de Zumo is aangesloten, dan is er heel even BNL-DACH-DEN zichtbaar met een lopende rode balk er onder, en verdwijnt dan, BaseCamp probeert de kaart dan te laden.
Wat ik al geprobeerd heb is:
- De Zumo en computer opnieuw opgestart.
- SD card in een kaartlezer in de computer
- De zichtbaarheid met JaVaWa Device Manager uit gezet, alles afgesloten, weer opgestart en weer aan gezet
Helaas de kaart is nog steeds niet zichtbaar . Terwijl BNL-DACH-DEN nu juist de belangrijkste kaart is voor mij.
Groet Erwin
BNL-DACH-DEN 5.15 niet zichtbaar in BaseCamp
BNL-DACH-DEN 5.15 niet zichtbaar in BaseCamp
- Bijlagen
-
- 2019-11-11_20-30-33.jpg (112.37 KiB) 1067 keer bekeken
-
- 2019-11-11_20-31-22.jpg (58.23 KiB) 1067 keer bekeken
-
- 2019-11-11_20-32-41.jpg (63.65 KiB) 1067 keer bekeken
Re: BNL-DACH-DEN 5.15 niet zichtbaar in BaseCamp
En wat zeggen ze bij de support van Onroute? Overigens plaats je hier beter een rapportage van JDM, daar kunnen we meer mee, want er staan overal drietjes en rode tekens voor problemen.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.
- RonalT
- WayPoint relatie
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
- Locatie: Dinteloord
- Contacteer:
Re: BNL-DACH-DEN 5.15 niet zichtbaar in BaseCamp
die zijn normaal bij de OMK. Heeft iets met de plaats waar de kaart wordt opgeslagen te maken. Die zou niet juist zijn, maar kan niet anders
Groeten, RonalT
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Re: BNL-DACH-DEN 5.15 niet zichtbaar in BaseCamp
Ik heb vandaag het volgende bericht gehad van de support van Onroute.
"Er zijn een paar opties die je kunt proberen.
Soms is het voldoende om in Basecamp tweemaal op CONTROL-G te drukken. Hiermee schakel je een grove basiskaart in en weer uit.
Verder kan het helpen om via het programma Javawa GMTK (http://www.javawa.nl/gmtk.html) de tilecache te legen. Ga naar Extra > Tilecache legen
En een enkele keer is de oplossing om het bestand Garmin Device van het toestel te verwijderen. Deze staat op het toestel in de map Garmin.
Koppel het toestel los van de computer, start het op en wacht totdat het helemaal opgestart is. Koppel het toestel met SD-kaart weer aan de computer en probeer het opnieuw."
Maar helaas ik heb alle opties geprobeerd (een paar keer voor de zekerheid zelfs), BaseCamp een aantal keren afgesloten en opnieuw gestart na elke optie, Zumo helemaal uit gedaan en opnieuw gestart. Maar er is niks veranderd, BNL-DACH-DEN blijft niet zichtbaar in BaseCamp.
Misschien hebben ze bij de support nog meer ideeën om tot een oplossing te komen.
"Er zijn een paar opties die je kunt proberen.
Soms is het voldoende om in Basecamp tweemaal op CONTROL-G te drukken. Hiermee schakel je een grove basiskaart in en weer uit.
Verder kan het helpen om via het programma Javawa GMTK (http://www.javawa.nl/gmtk.html) de tilecache te legen. Ga naar Extra > Tilecache legen
En een enkele keer is de oplossing om het bestand Garmin Device van het toestel te verwijderen. Deze staat op het toestel in de map Garmin.
Koppel het toestel los van de computer, start het op en wacht totdat het helemaal opgestart is. Koppel het toestel met SD-kaart weer aan de computer en probeer het opnieuw."
Maar helaas ik heb alle opties geprobeerd (een paar keer voor de zekerheid zelfs), BaseCamp een aantal keren afgesloten en opnieuw gestart na elke optie, Zumo helemaal uit gedaan en opnieuw gestart. Maar er is niks veranderd, BNL-DACH-DEN blijft niet zichtbaar in BaseCamp.
Misschien hebben ze bij de support nog meer ideeën om tot een oplossing te komen.
- QuattroFrits
- WayPoint relatie
- Berichten: 2938
- Lid geworden op: 13 jan 2008 16:59
- Locatie: Hulsberg
- Contacteer:
Re: BNL-DACH-DEN 5.15 niet zichtbaar in BaseCamp
Als je toestel aan de PC aangesloten is en alle balkjes zijn weer weg moet je eens op de bovenste regel in basecamp op "kaarten" drukken, alle kaarten staan daar nu vermeld, ook die van de SD-kaart in je toestel.
Selecteer de kaart die je hebben wil en deze is gewoon zichtbaar in basecamp.
Ik hoop dat dit is wat je wilde hebben, bij mij werkt het zo.
Selecteer de kaart die je hebben wil en deze is gewoon zichtbaar in basecamp.
Ik hoop dat dit is wat je wilde hebben, bij mij werkt het zo.
Met een GPS geen stress en zonder GPS vergaat de wereld ook niet.
Virb XE + Zumo XT + Nuvi 2599 LMT-D + Schuberth C4 Pro met SC1A + Dashcam 67W.
Virb XE + Zumo XT + Nuvi 2599 LMT-D + Schuberth C4 Pro met SC1A + Dashcam 67W.
Re: BNL-DACH-DEN 5.15 niet zichtbaar in BaseCamp
Bedankt voor jullie antwoorden.
Gisteren mijn SD card, na voorstel van support, naar Onroute opgestuurd, daar gaan ze kijken of ze er wat mee kunnen, anders sturen ze een andere.
QuattroFrits; bedankt voor je goed bedoelde antwoord , maar ik weet hoe je een andere kaart moet selecteren, maar als die kaart niet zichtbaar is in BaseCamp ( dus ook niet onder tabblad kaarten) dan kan ik hem ook niet selecteren.
Gisteren mijn SD card, na voorstel van support, naar Onroute opgestuurd, daar gaan ze kijken of ze er wat mee kunnen, anders sturen ze een andere.
QuattroFrits; bedankt voor je goed bedoelde antwoord , maar ik weet hoe je een andere kaart moet selecteren, maar als die kaart niet zichtbaar is in BaseCamp ( dus ook niet onder tabblad kaarten) dan kan ik hem ook niet selecteren.
Re: BNL-DACH-DEN 5.15 niet zichtbaar in BaseCamp
Vandaag heb ik een andere SD card van Onroute ontvangen, en deze werkt zoals het hoort. Alle kaarten zijn nu zichtbaar in BaseCamp.
Het vreemde is dat ze bij Onroute geen problemen op die andere SD card hebben gevonden, maar mijn probleem is gelukkig opgelost.
Het vreemde is dat ze bij Onroute geen problemen op die andere SD card hebben gevonden, maar mijn probleem is gelukkig opgelost.