Ik dacht dat ik een paar routes naar de XT had gestuurd maar nu blijkt er bij opgeslagen slechts alleen naar het startpunt te verwijzen de route zelf is nergens te bekennen wat doe ik hier fout.
Ik heb een bestaande route laten herberekenen en aantal via punten gekozen voor niet waarschuwen en dan verzenden naar toestel Als ik dan het toestel loskoppel en kijk of er nieuws is krijg ik geen melding zoals vroeger bij de 660 nieuwe route helemaal niks als ik op de app klik en dan onder reiswijzer staat de route er ook niet.
Ik heb het geprobeerd met een route in Ms maar ook zoals nu gebruikelijk met BC. als ik klik op verzenden heeft ie al moeite het toestel te vinden klik ik op verzenden naar de Sd kaart dan krijg ik gaat niet.
maar soms komt er toch XT te staan en dan klik ik op verzenden en dan denk ik nu staat het in het toestel kan best maar ik vind het nergens terug.
van de online cursus van Hans word ik ook niet wijzer. Die doet alles zo makkelijk voor (lijkt het) en is het misschien ook wel als je weet wat je moet doen.
Wie helpt me op weg.
hoe zend ik een route naar de XT
hoe zend ik een route naar de XT
Han.
Vespa GTS 300 Supertech BMW K100/2 + Zumo XT, Zumo 660, Zumo350, Nuvi 200 Nuvi 250 Nuvi 610 Schubert C4 pro met advanced Windows10
Vespa GTS 300 Supertech BMW K100/2 + Zumo XT, Zumo 660, Zumo350, Nuvi 200 Nuvi 250 Nuvi 610 Schubert C4 pro met advanced Windows10
Re: hoe zend ik een route naar de XT
Je moet naar Apps Reisplanner daarna linksboven op sleuteltje dan importeer dan verschijnt de route
- jhaarsma
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Re: hoe zend ik een route naar de XT
Ik stuur de route naar mijn Zumo 350 (zo te lezen gaat het bij de XT op dezelfde manier).
Als ik mijn Zumo uitzet met de stroomknop en vervolgens de kabel uit de Zumo haal, wordt de Zumo opnieuw opgestart.
Daarna verschijnt de vraag "Nieuwe routes gevonden; importeren" of zoiets dergelijks.
Als ik klik op Ja worden de routes geïmporteerd en vind ik ze nadien in Apps / Reisplanner.
Misschien dat daar iets niet helemaal goed gaat?
Als ik mijn Zumo uitzet met de stroomknop en vervolgens de kabel uit de Zumo haal, wordt de Zumo opnieuw opgestart.
Daarna verschijnt de vraag "Nieuwe routes gevonden; importeren" of zoiets dergelijks.
Als ik klik op Ja worden de routes geïmporteerd en vind ik ze nadien in Apps / Reisplanner.
Misschien dat daar iets niet helemaal goed gaat?
Zumo 350, Edge Touring, Quest, GPS Map 60C, eTrex Touch 25, eTrex Legend HCx, Elemnt Bold.