route van telefoon naar zumo 396 verzenden kan dit

Plaats reactie
Piet van der Horst
WayPoint relatie
WayPoint relatie

route van telefoon naar zumo 396 verzenden kan dit

Bericht door Piet van der Horst »

Ik heb gehoord dat je een route van je computer naar je zumo 396 kan verzenden zonder een draadje.Is dit mogelijk en hoe moet je dat dan doen.
De een zegt het kan wel en de ander zegt het kan niet.Ik heb mijn zumo op de beurs aan geschaft,en hij doet het goed en heb ook onroute kaart en je rijd de mooiste weggetjes .

hhout
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: route van telefoon naar zumo 396 verzenden kan dit

Bericht door hhout »

Ja dat kan. Je moet dat wel een app (Garmin Smartphone Link) op je telefoon installeren en je telefoon via Bluetooth koppelen aan de GPS. Hoe het verder gaat wordt gedemonstreerd in de review van Mr.GPS. Hier een link naar de review: https://www.youtube.com/watch?v=ftS6vob4K-o

k.muller
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: route van telefoon naar zumo 396 verzenden kan dit

Bericht door k.muller »

Met mijn nieuwe Samsung A41 werkt het overzetten van een gpx bestand naar de Zumo 396 weer als vanouds. Echter wordt de Smartphone link app nu ook automatisch geactiveerd met de navigatie (geen Garmin) in mijn prive en zakelijke auto.
De app blijft nadat ik de auto heb uitgezet, actief op de telefoon en moet deze handmatig uitzetten.
Kent iemand dit? en is de app automatisch uit te schakelen als de Zumo 396, of de auto is uitgezet?

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo 346LM en 396LM”