Hallo allemaal,
Ik probeer muziek te luisteren met google play en spotify, vanaf mijn Samsung S8 (android versie 9), met mijn Sena 10U intercom systeem in mijn Shoei helm. Dit wil maar niet lukken. Ik heb de apps van google home, assistent en voice access op mijn telefoon gezet. Als ik met assitent de spraakopdracht geef: google play playlist dan krijg ik een gesproken antwoord van assistent via de intercom en wordt de playlist gestart. Vervolgens hoor ik de muziek 1 seconde via de intercom in de helm en daarna springt het geluid over naar mijn telefoon. Dit gebeurt ook bij de spraakopdracht voor Spotify. Assistent en intercom staan beiden op Engelse taal.
Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
Sena 10U muziek luisteren
-
-
Re: Sena 10U muziek luisteren
Nou.... na nog meer geprobeer is het uiteindelijk gelukt:
Blijkbaar zat het 'm in de kanaal verdeling met andere woorden, de telefoon moet op het kanaal phone paring bij het indrukken van de (-) toets 12sec en de TT Rider 550 moet op het kanaal phone paring / gps paring bij het indrukken van de (-) toets 12 sec en daarna (+) toets 4x 1 sec indrukken
Zowel de playlist in Google play als Spotify kunnen worden gestart dmv Google Assistent of gewoon met de hand op de telefoon. De gesproken instructies van de Rider komen nu ook door
Blijkbaar zat het 'm in de kanaal verdeling met andere woorden, de telefoon moet op het kanaal phone paring bij het indrukken van de (-) toets 12sec en de TT Rider 550 moet op het kanaal phone paring / gps paring bij het indrukken van de (-) toets 12 sec en daarna (+) toets 4x 1 sec indrukken
Zowel de playlist in Google play als Spotify kunnen worden gestart dmv Google Assistent of gewoon met de hand op de telefoon. De gesproken instructies van de Rider komen nu ook door