Garmin 595 geluid tijdens navigeren niet te horen tijdens het rijden

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin, introductie 2016
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Re: Garmin 595 geluid tijdens navigeren niet te horen tijdens het rijden

Bericht door RonalT »

martinh123 schreef:
10 mei 2021 07:00
....
Zal vandaag eens de 595 in fabriek instelling terug zetten en dan eerst de headset en mobile telefoon aan het apparaat koppelen en kijken hoe het dan is maar heb er geen vertrouwen in.
En nu is het vertrouwen weer terug?
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

martinh123

Re: Garmin 595 geluid tijdens navigeren niet te horen tijdens het rijden

Bericht door martinh123 »

Wat Garmin betreft niet.
Ben een beetje teleurgesteld door hun.
Jaren rij je met verschillende Zumo’s niets op aan te merken altijd met de Zumo 220 door de luitspreker die ingebouwd zit is duidelijk genoeg als je rustig rijd op de snelweg natuurlijk niet te horen maar dat is ook niet zo vreemd. De Zumo 340 ook hier een ingebouwde luidspreker luid en duidelijk gesproken aanwijzingen.
Dan heb je een Zumo 595 die zonder luidspreker is en waar de gesproken aanwijzingen slechter is dan de 220 en de 340 en de Nuvi 2659LM
Je zou denken dat als je een nieuwe navigatiesysteem als de Garmin 595 hebt er de stemmen en uitspraken die erop zitten van een goede kwaliteit zijn en dat is dus niet het geval.
Weet niet waar het aan ligt in vedergeval niet aan de headset
De Sena SRL-2 met de Zumo 340 zijn de gesproken aanwijzingen duidelijk.
Wat mij verder opvalt is dat de 595 geen dashboards heeft zoals in de 340 maak hier gebruik van tijdens navigeren.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo 595LM”