Smartphone link

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin, introductie 2016
Plaats reactie
MikeyMan
Berichten: 116
Lid geworden op: 18 okt 2013 21:30

Smartphone link

Bericht door MikeyMan »

Hi All,

Zijn er nog mensen die met de 595 icm smartphone link werken?

Probeer hem dit seizoen weer aan de praat te krijgen, maar de app geeft geen enkele sjoege.
Er blijft een melding staan met 'geen toestel gekoppeld'.

Heb alle pairings verwijderd, app gecleared, opnieuw ingesteld en alles opnieuw geinstalleerd, maar ik krijg geen verbinding.
Valt me overigens wel op dat ik twee apparaten zie. "BT_ZUMO 595" en "BLE_ZUMO 595"

De BT verbindt zonder problemen. De BLE vraagt wel om een code maar verbindt verder niet.
Als ik op de Garmin het vinkje aanzet bij "Smartphone Link', verschijnt er wel 'koppelen' in beeld, maar daar blijft het bij. Smartphone meldingen blijft op "Mislukt" staan.

Iemand enig idee of ervaringen?

MikeyMan
Berichten: 116
Lid geworden op: 18 okt 2013 21:30

Re: Smartphone link

Bericht door MikeyMan »

Nou, na een regendansje, vijf keer rechtsom draaien, en tien keer linksom onder begeleiding van gezang doet ie het.

Telefoon en Garmin nog eens opnieuw opgestart na het allemaal opnieuw te hebben geinstalleerd; en hij deed het ineens. Very weird, maar misschien heeft iemand er nog iets aan ;)

martinh123
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 mar 2011 17:00

Re: Smartphone link

Bericht door martinh123 »

Ja heb hetzelfde probleem doe geen regendansje en draai geen 5 keer rechtsom maar als ik in de morgen wegrij. Rij altijd eerst naar de benzinepomp als ik dat aankom en getankt heb laat ik de 595 altijd aanstaan die van mij heeft problemen met het vinden van satellieten en kan geen verbinding maken vandaar.
Maar om terug te komen op Smartphone link als ik bij de benzinepomp wegrij en een eindpunt heb ingesteld dan is het gedaan met smarphone hij werkt niet meer.
Als ik bij de benzinepomp wegrij zonder iets in te voeren doet hij het zie ik als ik op pijtjes terug klik de temperatuur boven in staan. krijg ook melding als er voor mij aan de weg gewerkt word is dit niet het geval dan weet ik dat ik geen verbinding heb met smartphone en dat gebeurt steeds vaker.
Nu rond Paderborn veel aan de wegen gewerkt wordt is het maar al te makkelijk om deze verkeersinformatie te krijgen maar dan moet het allemaal wel werken
Trouwens heb ook de telefoon en garmin opnieuw opgestart en ook de app opnieuw geïnstalleerd maar bij mij werkte het niet.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo 595LM”