Toestel zegt dat route op andere kaart is gemaakt en wil herberekenen
Geplaatst: 24 jul 2021 12:04
Hoi,
Ik kom er vanmorgen achter dat mijn Zumo 660 beweert dat mijn route op een andere kaart is gemaakt en wil hem herberekenen.
Vervolgens blijk ik geen gesproken aanwijzingen te hebben en krijg ik iedere keer een beeldvullende popup met daarin "nadert"
Iemand een idee hoe dat op te lossen?
Mag duidelijk zijn dat de kaarten gelijk zijn en de routes in Basecamp nieuw gemaakt en/of herberekend.
Ik wil morgen op vakantie en dan is dit erg lastig.
Bij voorbaat mijn dank.
VFRikus
Ik kom er vanmorgen achter dat mijn Zumo 660 beweert dat mijn route op een andere kaart is gemaakt en wil hem herberekenen.
Vervolgens blijk ik geen gesproken aanwijzingen te hebben en krijg ik iedere keer een beeldvullende popup met daarin "nadert"
Iemand een idee hoe dat op te lossen?
Mag duidelijk zijn dat de kaarten gelijk zijn en de routes in Basecamp nieuw gemaakt en/of herberekend.
Ik wil morgen op vakantie en dan is dit erg lastig.
Bij voorbaat mijn dank.
VFRikus