Trainingsstatus en vo2 max

Het all-round GPS horloge van Garmin
Plaats reactie
TomVanbuel
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2021 16:29

Trainingsstatus en vo2 max

Bericht door TomVanbuel »

Hoi allemaal,

Hopelijk kan iemand hier helpen. Sinds een half jaar een 6x pro. Alles ging perfect. Fietsen nam ik op met edge 830 en na de synchronisatie met connect stond ook alles op de fenix qua trainingsstatus en vo2 max etc... nu sinds 2 weken niet meer, staat enkel de conditie van lopen, maar ik loop nooit 😄 ook bij trainingsstatus staat dat ik eerst 2 maal moet lopen met hs registratie eer daar iets komt. Heb nu 2 keer gefietst met opnemen met horloge. Maar dit brengt ook geen verandering... heb mij al suf gezocht in de instellingen etc....
Hopelijk kan iemand mij hier verder helpen 😁

Ramon 73
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 315
Lid geworden op: 31 aug 2009 19:52

Re: Trainingsstatus en vo2 max

Bericht door Ramon 73 »

Trainingsstatus van fietsen werkt niet zonder powermeter. Lopen kan wél op de Fenix een trainingsstatus weergeven zonder extra hardware, zowel wandelen als hardlopen. Bij fietsen kan het gewoon niet zonder powermeter. Daar is niks aan te veranderen.
Hooguit kun je erbij gaan hardlopen en die trainingsstatus gebruiken voor het fietsen. Dan heb je niks extra nodig, alleen beetje tijd en goede schoenen.
Past:
GPSmap 60CSx - GPSmap62s - Montana 600 - Nüvi 765T - Nüvi 3790LMT - Nüvi 3597LMT Mechanic HD - Forerunner 235 - Fenix 5 plus - Montana 680

Current:
Montana 700i - Fenix 6X Pro - Vector 3

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Fenix”