Nou je gaat inderdaad het avontuur tegemoet met zo'n Tread en Express
Op dit moment staat alleen eu 2022.20, waarvan Express zegt dat het 2020.10, is op de tread. Volgens de Tread, BC en naamgeving in het img bestand betreft het duidelijk 2022.20.
Middle East NA heb ik via de backup terug gezet en door de Tread laten upgraden. Geen gezeur meer over gelockte kaarten nog op de Tread nog in BC. Zelfde trucje dus als met South africa.
Gelukkig heb ik van de topo's gisteren een backup kunnen maken middels de V-tread, want ik krijg nu alleen de optie voor topo eu, africa en middle east. Die van Amerika noord en zuid en australie zijn verdwenen hoe vaak ik Express of de Tread ook herstart.
Eveneens geen optie meer voor CN amerika noord of zuid en australie.
Daarnaast rept Express met geen woord meer over de 4 eerder aangeboden opties Adventures roads and Trial AM,AF, GCC en AUS.
Voorlopige conclusie:
Express heeft een probleem met de laatste versie CN NTU EU 2022.20 en herkent deze als 2020.10.
Express heeft moeite met upgrade en of installeren van CN NT South Africa en Middle East NA. Beiden na upgrade gelockt.
Express bied schijnbaar random kaartproducten aan mogelijk afhankelijk van wat er al geistalleerd is, voor zover hij dit al herkent. Meerdere keren gehad dat Express niet alles ziet wat op de Tread staat terwijl de Tread en BC dit wel zien en deze ook gewoon benaderbaar zijn.
We gaan de update van Garmin afwachten en hopen dat de naamgeving opgelost wordt zodat ik EU onder de juiste naam op de pc kan zetten.
Houd voorlopig alleen CN NTU EU en de EU topo op de Tread en zal handmatig even Topo S-amerika er bij plaatsen (met volledig straten plan van de 3 benedenwindse eilanden)
Ga nog even verder stoeien met de virtuele Tread of ik er een vinger achter kan krijgen wat de logica van de aangeboden kaart keuze is binnen Express.
Zou kunnen dat er een verschil is tussen meerdere servers bij garmin. En Express steeds een ander lijstje krijgt. Het kan iets te maken hebben met caching of een maximaal aantal downloads per tijds eenheid.
Of het is gewoon een bug