Pagina 1 van 1

Steeds melding "Garmin Connect storing"

Geplaatst: 7 jul 2022 20:27
door Loewie
Ik heb al een paar jaar de Garmin Vivosport en de Edge Explorer. Deze synchroniseer ik met Garmin Connect. Dat ging goed tot vorige week.
Synchroneren lukte niet een ik kreeg de melding " Garmin Connect heeft momenteel een storing. We werken er hard aan om dit zsm op te lossen "

Omdat mijn vrouw ( ook Vivosport) geen problemen had, leek mij een storing van de server raar.
Ik heb daarom Garmin Connect verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Synchroniseren ging zonder probleem, echter.....slechts 1x. Bij de vlg keer hetzelfde probleem en dezelfde melding.

Opnieuw Garmin Connect verwijderd en geïnstalleerd. 1x Synchroniseren lukt, daarna niet meer. Dit doe ik nu al ruim een week zo, maar dat schiet niet op.
Iemand suggesties?????
Mijn telefoon is een One plus 5T met Oxygen 10.0.1
Bij mijn weten zijn er geen updates en heb ik niets veranderd in instellingen