OFM kaart erg druk in Basecamp

De opvolger van Mapsource
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bram46
Berichten: 185
Lid geworden op: 14 aug 2013 19:16
Locatie: Oirschot

OFM kaart erg druk in Basecamp

Bericht door Bram46 »

Hallo
Perssonlijk vind ik de OFM in Basecamp, op mijn W10 PC, er erg druk uitzien. Overal hekjes bijvoorbeeld.
Ik heb de instellingen zo staan dat onverharde wegen gemeden moeten worden, en daar staan nu juist die hekjes.
Zou toch logisch zijn zijn dat bij die instelling "Onverharde wegen vermijden", deze hekjes er niet toe doen en dus onzichtbaar kunnen zijn.

Is het mogelijk om die hekjes allemaal uit te schakelen?

gr Bram
Waarom LIGT koffie op het schoteltje en ZIT het in een kopje? En waarom zitten we VOOR de tv en ACHTER de pc?

Gebruikersavatar
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 3865
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: OFM kaart erg druk in Basecamp

Bericht door RonalT »

De oplossing is het kaartdetailniveau ergens anders op te zetten. Dit loopt van laagste naar hoogste. Als ik die op hoogste zet zie ik ook hekjes en bankjes. Op gemiddeld is dat allemaal weg.
Succes.
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

Gebruikersavatar
Bram46
Berichten: 185
Lid geworden op: 14 aug 2013 19:16
Locatie: Oirschot

Re: OFM kaart erg druk in Basecamp

Bericht door Bram46 »

Top RonalT, opgelost. Ik had mijn PC opnieuw geinstalleerd en had voor dit probleem geen vraag en antwoord geschreven in mijn txt file waarin diverse notities staan mbt herinstalleren.
gr Bram
Waarom LIGT koffie op het schoteltje en ZIT het in een kopje? En waarom zitten we VOOR de tv en ACHTER de pc?

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”