Kaartupdate lukt niet meer op GSPMap 66sr (eigen schuld)

Auto-routerende topografische kaart, volledig gebaseerd op de Top-10 NL van het Kadaster.
Keselken
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 jan 2022 14:20

Kaartupdate lukt niet meer op GSPMap 66sr (eigen schuld)

Bericht door Keselken »

Hallo iedereen,

In februari 2021 kocht ik mijn eerste GPS om (voornamelijk) te kunnen geocachen. Mijn oog viel op de GPSMap 66sr waarvan ik, na een paar gebruikersproblemen in het begin, eigenlijk best tevreden ben. Ook met de kaartupdates die ik via Garmin Express binnenhaalde had ik nooit problemen. Conclusie: wat mij betreft, een prima toestel.
En nu komt het minder goede deel... Omdat ik deze zomer wou experimenteren, heb ik de voorgeïnstalleerde kaarten gewist. Ik weet het, het is stom van mij en de reacties zullen waarschijnlijk niet uitblijven. :-(
Mijn vraag is hoe ik de voorgeïnstalleerde kaarten opnieuw op mijn Garmin kan plaatsen? Ik heb ondertussen wel kaarten gevonden die ik op mijn toestel geïnstalleerd heb maar ik wil enkel weten of het nog mogelijk is om de originele kaarten erop te plaatsen en zo ja, hoe doe ik dit?

Bij het openen van Garmin Express stel ik vast dat er 2 updates beschikbaar zijn nl. TopoActive Europe 2023.10 en TopoActive South America 2023.10 maar ik krijg de melding "Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van de update".

Tja, een stommiteit die ik zwaar bekoop...

Grtjs

Jan

Plaats reactie

Terug naar “OnRoute Topografische wandelkaart NL”