2 weken geleden reed ik in Regensburg in de Altstadt op zoek naar mijn hotel.
De binnenstad bestaat uit een verzameling oude straatjes en het navigeren is dan best wel lastig.
En toen verscheen er ongevraagde reclameshit voor restaurants en voor weet ik niet allemaal en dat nam ongeveer het halve scherm in beslag.
Het leek op Tripadvisor met vijf van die bolletjes.
Zeer irritant dus en om het met handschoenen aan weg te klikken viel ook niet mee.
Voordat je het in de gaten hebt, klik je per ongeluk de eigenlijke route naar het hotel weg.
Waardeloos dus.
Kan ik dit uitzetten ? Zo niet, kan er dan een opmerking naar Garmin gaan, dat ik betaal voor navigatie
en niet voor deze waardeloze reclame, die (hoe krijgen ze het voor elkaar) precies op het verkeerde moment verschijnt.
Ongevraagde reclame (shit) op XT2
-
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Ongevraagde reclame (shit) op XT2
BMW G310-GS, Guzzi V50 en BSA B33
allemaal met de Zumo XT-2
Skoda Karoq 1.5 TSI (bij regen of kou).
"In matters of security only paranoia is good enough"
allemaal met de Zumo XT-2
Skoda Karoq 1.5 TSI (bij regen of kou).
"In matters of security only paranoia is good enough"
Re: Ongevraagde reclame (shit) op XT2
telefoon loskoppelen
Zit helemaal niet in de gsm. Zit in de XT2 zelf. Ik ben ook op zoek naar een oplossing. Is ook geen reclame, maar volgens Garmin tips van poi’s
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1050 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.
Inderdaad, heel lastig navigeren daar. Zelfs zonder pop-ups met info of reclame.Andries Mulder schreef: ↑7 jun 2024 16:272 weken geleden reed ik in Regensburg in de Altstadt op zoek naar mijn hotel.
De binnenstad bestaat uit een verzameling oude straatjes en het navigeren is dan best wel lastig.
Zumo XT, Ducati Multistrada V2S, Cardo Scala Rider Packtalk op HJC RPHA91, Edge Touring, Edge Explorer 2
Hoi,
Ik kreeg bij mijn bestemming (niet bij Thuis) steeds ook rechts een pop-up met tips van TripAdvisor.
Uiteindelijk heb ik dat weg weten te krijgen via de stappen die ik in onderstaande draadje heb neergezet:
viewtopic.php?p=473081#p473081
Hopelijk heb je hier iets aan. Succes.
Groeten,
Ronald
Ik kreeg bij mijn bestemming (niet bij Thuis) steeds ook rechts een pop-up met tips van TripAdvisor.
Uiteindelijk heb ik dat weg weten te krijgen via de stappen die ik in onderstaande draadje heb neergezet:
viewtopic.php?p=473081#p473081
Hopelijk heb je hier iets aan. Succes.
Groeten,
Ronald
Bedankt Ronald, ik stoorde me hier ook aan.
Tiger 1200 Rally Explorer, Zümo XT2, 590, GPS 66st, Edge 1030 plus
Voor wat het waard is, heb het (nog) niet uitgetest:
Op de XT2 in het beginscherm "Waarheen?" kiezen.
Volgend scherm kiezen voor "Trendy plaatsen".
Je komt nu in het "Filters zoeken" scherm, deze kiezen.
Je ziet nu "Michelin categoriën" en "TripAdvisor categoriën", hier kun je ze uitschakelen.
Zoals gezegd, heb het nog niet uitgetest maar het lijkt mij dat dit de oplossing zou moeten zijn als ik de voorgaande berichten lees.
Op de XT2 in het beginscherm "Waarheen?" kiezen.
Volgend scherm kiezen voor "Trendy plaatsen".
Je komt nu in het "Filters zoeken" scherm, deze kiezen.
Je ziet nu "Michelin categoriën" en "TripAdvisor categoriën", hier kun je ze uitschakelen.
Zoals gezegd, heb het nog niet uitgetest maar het lijkt mij dat dit de oplossing zou moeten zijn als ik de voorgaande berichten lees.
Garmin Zumo XT2 op KTM 690 Enduro R
Het werkt inderdaad zo.
Beter één wiel op de grond dan twee in de lucht.
Zumo XT2 op Yamaha FJR1300AS en Triumph Trophy 900 caféracer
Zumo XT2 op Yamaha FJR1300AS en Triumph Trophy 900 caféracer