Foutmelding routeerbare kaart Edge 1030+

De toestellen voor fitness en sport
Erreske
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Foutmelding routeerbare kaart Edge 1030+

Bericht door Erreske »

Hallo,

gisteren met de fiets van Turnhout (B) naar Galder (Nl) gereden mbv mijn Edge 1030+. Gewoon genavigeerd naar adres in Galder met alleen de OFM als actieve kaart op het toestel.

Na de middagpauze in Galder terug naar huis, dus naar huis ingegeven als bestemming (lokatie ingegeven ia RECENT GEVONDEN). Nog geen km na vertrek krijg ik ineens de foutmelding op het scherm dat het gebied geen routeerbare kaarten heeft en er geen route kan gemaakt worden. En de vraag of het toestel een directe route moet geven (rechte lijn). Ik had de Edge tijdens de middagpauze uitgeschakeld en bij vertrek weer opgezet, maar niks veranderd kwa instellingen. Na de foutmelding gestopt om te kijken of er iets was veranderd in het toestel, maar nee : OFM was nog steeds de enige actieve kaart (mijn Edge heeft maar 1 activiteitsprofiel). Opnieuw ingesteld dat ik naar huis wilde rijden, maar kreeg opnieuw meteen dezelfde foutmelding.

Ik kon de weg terug naar huis makkelijk vinden, daar niet van, maar vanwaar ineens die foutmelding over hetzelfde traject ?

Plaats reactie

Terug naar “Forerunner en Edge”