in- en uitzoom toets XT2

Plaats reactie
xander1973

in- en uitzoom toets XT2

Bericht door xander1973 »

Kans is wsl klein maar misschien is er een knappe kop op het forum die mss weet of het mogelijk is om de in- uitzoom toets ( de + en - toets ) groter weer te geven. Ik zag dat er bv ook aan de themes en voertuig weergave gesleuteld wordt en vroeg me af of dit mss ook met de + en - toets zou kunnen.

Autozoom werkt niet zoals ik zou willen en ik mis de zoom functionaliteit zoals die op de BMW toestellen zit ( vroeger met cradle met knopjes en later de draairing) Ik gebruik dus continu dat kleine + en - op het touchscreen Maar ik druk soms op beiden of ernaast. dus het zou super fijn zijn als die wat groter zouden kunnen :)
( los daarvan ik merk trouwens dat het scherm sowieso af en toe matig reageert, mss door de screenprotector??))

( Ben verder prima tevreden over het toestel behalve dan die twee toetsjes)

RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Re: in- en uitzoom toets XT2

Bericht door RonalT »

Ik heb ooit om mijn eerst toestel (sw Streetpilot 2610) een screenprotector gehad, daarna nooit meer.
Toestellen hebben allerlei weer en wegen meegemaakt, maar nooit de behoefte gehad er nog een screenprotector op te plakken. Geen bijzondere krassen op de schermen van mijn 550, 590 en XT
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

Frank
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Frank »

Ik ben bang dat de grootte van de buttons op het scherm 'hard' geprogrammeerd is en dus niet te wijzigen. De thema bestanden wijzigen alleen de kleuren van de kaart en breedte van de track- en routelijnen en verder niets, voor zover ik kan zien.
Screenprotector beïnvloedt zeker de werking van het touchscreen, dus die zou je er eens af kunnen halen.

Verder, probeer je hand eens te stabiliseren door je vingers achter op het toestel te houden en met de top van je duim de buttons te bedienen. Mij lukt dat zo prima en ik heb vrij grote handen......
Groeten,
Frank

BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ

Firefly
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Firefly »

Ik heb dezelfde ervaring zónder screenprotector. En dan heb ik nog handschoenen met speciale duim- en wijsvinger toppen die geleidend zijn. Met de XT1 had ik wat dat betreft betere respons.
Tiger 1200 Rally Explorer, Zümo XT2, 590, GPS 66st, Edge 1030 plus

xander1973

Bericht door xander1973 »

Bedankt voor de feedback op de screenprotector.

Maar het ging mij vooral om het formaat van de in-en uitzoom knop.
Ik had gehoopt dat deze mss groter zouden kunnen ( maar begrijp dat dat wsl niet kan)
Iig bedankt

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo XT2”