Ongevraagd herberekeen. Niet uit te krijgen
Geplaatst: 10 aug 2024 12:32
Mijn vriendin kocht vorig jaar een zumo 396. Ik ben echt geen leek in het gebruik van de zumo. (Heb zelf de XT2) . Routes worden herberekend, dit kan na 1 meter maar ook weleens na 30km. Dan navigeert hij naar het eindpunt. Herberekenen staat uit. Route is geconverteerd van track. Er staan 3 kaarten op maar slechts één is actief. Ik heb ook al de andere kaarten geprobeerd. Bluetooth op de telefoon staat uit.
Begin en eind punt staan een paar km uit elkaar.
Ik ben aan het denken.... Deze problemen zijn volgens mij na een update ontstaan. Vorig jaar 10000km met dit toestel gereden en dit jaar gaat het opeens fout. Kaart CN 2025.10 ALL North.
Update toestel en kaart bracht ook geen verbetering. Heb ook al een keer "Clear all user data" gedaan.
Heeft iemand nog ideeën?
Begin en eind punt staan een paar km uit elkaar.
Ik ben aan het denken.... Deze problemen zijn volgens mij na een update ontstaan. Vorig jaar 10000km met dit toestel gereden en dit jaar gaat het opeens fout. Kaart CN 2025.10 ALL North.
Update toestel en kaart bracht ook geen verbetering. Heb ook al een keer "Clear all user data" gedaan.
Heeft iemand nog ideeën?