Groeten uit Meerhout

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
Akeem
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Groeten uit Meerhout

Bericht door Akeem »

Heb na wekenlang het forum afgeschuimd te hebben deze middag toch maar besloten om naar Moordrecht te rijden (toch 160 km).
Ik zocht een GPS voor het rijden van mooie ritjes met de motor (nieuwe deauville is onderweg) maar toch ook voor wandelen / fietsen. De nieuwe 2720 is heel eenvoudig in gebruik maar mist toch de zo noodzakelijke batterij. De Quest1 was, dacht ik, het meest geschikt voor mij maar het kleine schermpje gaf me toch wat twijfels.
In Moordrecht heel goed ontvangen door Andre die me de verschillen toonde tussen de modellen en daar zat ook de 276C bij. Ik was direkt weg van dat ding, na 'n paar minuten had ik m'n besluit al genomen, het werd de 276C.
Heb hem dus al thuis, moet wel nog even wachten op het kaartmateriaal, dit zit in het autosetje en dat was net niet voorhanden. Gelukkig zal het (hoop ik) niet lang duren, intussentijd kan ik al eens wat beter kennis maken met het toestel.
Notter of Moordrecht, een aanrader !
:D
GPS276C op een R1200RT

silver bullet
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door silver bullet »

:D Daar weten we alles van, succes met je speeltje. :wink:
Met vriendelijke groeten Wim Princen (Silver Bullet)
Zumo 590LM en nu dan de Zumo XT.

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”