2720 gebruiker op Yamaha R1-05

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
Jaagpad
WayPoint relatie
WayPoint relatie

2720 gebruiker op Yamaha R1-05

Bericht door Jaagpad »

Na lang gezoek voor de ideale bevestiging op mn sportfietske, is het de 2720 geworden. :)

heb een aantal jaar met TTN rondgereden, niet voor de routes maar voor het vooruitkijken naar de volgende knijpende bocht. In de bergen kon ik zo een stuk relaxeter rijden. Mooie bochtige weggetjes doe ik toch meermalen heen en weer...
Echter van de ene op de andere dag deed de PPC het niet meer. Dus dat niet meer. Op de beurs in Utrecht even geflirt met de TTR, maar de spullen zijn het net niet, slappe beugeltjes, geen grneoverschrijdend rijden (buiten benelux) en alles bij elkaar (incl geheugenkrt en extra kaarten) toch veel centjes.

2720 is nog meer centjes maar het prijsverschil zie je aan alles af

Dus nu maar eens wat mooie routes maken

Het forum lezend veel bmw rijders, maar de buikschuivers komen er aan. Mn maat heeft er vandaag een gehaald en op uit het R1 forum zijn er ook wat gegadigden, duz als er nog mooie bochtige flitsvrije tourtjes te delen zijn. Ik hou me aanbevolen.
Groet Rob

ktm superduke 1290
Zumo XT2 icm sena SRL03

mcvr
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door mcvr »

Alweer een 2720 :lol: welkom.
Een zumo 550 en nu dus ook een 660

cp1
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door cp1 »

Hé buurman, ik hier?!?!

Welkom :D :D :D

Groeten,
Cees
zūmo XT op een MV Agusta Brutale 800 RR én Edge 800 op een Specialized Epic Expert Carbon 29er

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”