grote klasse
Om de berichten score alvast te helpen, gooi ik er zelfs een citaat tegenaanDevos667 schreef:Marco,
Ik sinds enkele dagen de trotse eigenaar van een Zumo en ben nu al het gepruts met het vijsje beu. Is het nog mogelijk om zo'n vijsje te bestellen? Of is de productie al stilgelegd?
Grts
Ik geef je groot gelijk ! Als je niets anders te melden hebt....GekkeHenkie schreef:Ik vind ook niet dat iedereen hier neer moet gaan zetten dat ze één of ander schroefje voor de Zumo ontvangen hebben
Maar nu ik toch aan het typen ben; Marco, bedankt, ik heb vandaag een heel mooi Zumo-schroefje in de post gekregen
Inmiddels is de 7e pagina er alsaratoga schreef:marco,
ik zit aan de 10 bladzijden , jij nog maar 6 zag ik.![]()
maar we doen dit toch voor onze mede motorrijders ?![]()
gr
bert
ted038 schreef:Heb echter wel het idee dat je hem nu ook MOET vastschroeven, omdat je deze anders zo kwijt bent als je gaat motorrijden terwijl je de schroef niet aandraaitzit er immers (bij mij) aardig los in en is topzwaar
ehazelho schreef:Je hoeft hem ook niet helemaal omhoog te draaien...
mboelis schreef: http://zumoforums.com/zumo/viewtopic.ph ... highlight=
Op dat engelstalige forum vinden ze hem ook topzwaar etcGaran schreef:My screw made it to the UK in Friday morning's post. Nice one guys! Popped it in earlier and as GPSEric says above you do need to screw it in if you're riding/moving the bike around without the Zumo being in the cradle.
The screw is captive but very loose due to being top heavy. You can unscrew it and leave it in the hole whilst you insert/remove the Zumo. It won't fall out easily but I won't be riding the bike without screwing it back in fully. You don't have to hold the screw in your teeth and then try and find the hole again!
idd, dat zou ook kunnen, maar dat originele schroefje had ik er al uitgehaald omdat ik die toch niet gebruikte en bang was dat deze zich door trillingen zou vastdraaien ...harmjan schreef:Het originele schroefje ben ik ook verloren tijdens een rit waarbij deze niet was vastgedraaid. Dus origineel of niet origineel je moet ze toch vastdraaien wil je ze niet verliezen.