wegvallen achtergrondverlichting Zumo's boven de poolcirkel
- Thingvellir
- WayPoint relatie
- Scheurneus
- Locatie: Leusden, bij u thuis (Privé les) of op afstand (GPS Helpdesk)
- Contacteer:
Antwoord van Garmin:
Dear Marco
Thankyou for contacting Garmin Europe.
This is being looked into by our engineers and there will be a software
update relased for this but there is no time frame on this.
Hope this helps.
Marco 
Meridian Platinum, GPS[map]60, 62st, Dakota20, Edge 605, 800, 3de Zumo660, Rider3, Montana 650, I-gotU GT-120
Zie ook mijn eigen kennisforum.

Meridian Platinum, GPS[map]60, 62st, Dakota20, Edge 605, 800, 3de Zumo660, Rider3, Montana 650, I-gotU GT-120
- BlueVFRank
- WayPoint relatie
Zo vanmiddag weer veilig thuis aangekomen, bug is inderdaad wel grappig. Gelukkig valt er boven de poolcirkel weinig te navigeren (is eigenlijk maar 1 doorgaande weg)
Benieuwd wanneer ze met een oplossing komn, had ook gekeken op de Noorse garmin site maar daar stond niets over dit probleem.
De overige Garmins hadden op de poolcirkel trouwens ook een glitch. Ze schakelden namelijk allemaal over naar nachtstand en dat is niet zo handig als het 24 uur per dag licht is.
Benieuwd wanneer ze met een oplossing komn, had ook gekeken op de Noorse garmin site maar daar stond niets over dit probleem.
De overige Garmins hadden op de poolcirkel trouwens ook een glitch. Ze schakelden namelijk allemaal over naar nachtstand en dat is niet zo handig als het 24 uur per dag licht is.
BlueVFRank
- BlueVFRank
- WayPoint relatie
- Daytona650
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Bah, bah en nog eens bah
Wij zijn nu 2 keer naar noorwegen geweest en beide keren hebben we in 14 dagen een rondje gemaakt en zijn niet hoger geweest danTrontheim.
Is het rijden naar de poolcirkel veel anders qua natuur en ziit er nog afwisseling in of is het 1000 km hetzelfde? Wij willen met een groep weillicht weer naar Noorwegen in 2008 en maken nu al plannen.
Het is een beetje Off-topic, wellicht een ander draadje maken in de Stamkroeg

Wij zijn nu 2 keer naar noorwegen geweest en beide keren hebben we in 14 dagen een rondje gemaakt en zijn niet hoger geweest danTrontheim.
Is het rijden naar de poolcirkel veel anders qua natuur en ziit er nog afwisseling in of is het 1000 km hetzelfde? Wij willen met een groep weillicht weer naar Noorwegen in 2008 en maken nu al plannen.
Het is een beetje Off-topic, wellicht een ander draadje maken in de Stamkroeg

- BlueVFRank
- WayPoint relatie
- Scheurneus
- Locatie: Leusden, bij u thuis (Privé les) of op afstand (GPS Helpdesk)
- Contacteer:
Ja, je kies dag of nacht instelling en dan instellen helderheid. Binnen 10 sec springt de helderheid naar ___%
Daarna kun je um weer met de knop omhoog zetten, maar binnen 10sec springt de hedlerheid weer terug naar niks.
Ik was niet mee op de reis, maar als iemand met een Zumo in Mapsource een route maakt vanaf een punt hoger dan N67 naar bv N69 en die gesimuleerd na rijd is het gewoon te zien.
Ik heb het nog niet geprobeer bij Z67 t/m Z69 Of wordt dat een zeeroute?
Daarna kun je um weer met de knop omhoog zetten, maar binnen 10sec springt de hedlerheid weer terug naar niks.
Ik was niet mee op de reis, maar als iemand met een Zumo in Mapsource een route maakt vanaf een punt hoger dan N67 naar bv N69 en die gesimuleerd na rijd is het gewoon te zien.
Ik heb het nog niet geprobeer bij Z67 t/m Z69 Of wordt dat een zeeroute?
Marco