Nog een nieuwe Quest owner
-
- WayPoint relatie
Nog een nieuwe Quest owner
Hallo, voorstellen is verplicht geloof ik. Daar komt ie dan:
Mijn naam is Jan Dijkhuis, vandaag 43 geworden, woonachtig in de provincie Groningen. Ik ben sinds twee dagen in het bezit van een Quest. In eerste intantie wil ik hem inzetten op de fiets (racefiets en MTB), later ook in auto en op motorfiets. Ik ben nog druk bezig te ontdekken hoe alles werkt, vandaar ook dat ik op dit forum stuitte. Ik hoop niet dat ik me te kort heb georienteerd, ik lees nu pas dat de Quest geen tracks aan kan (geen tijd om naar Notter te gaan....). Ik hoop nu nog op een foefje van Hans, zodat ik er toch mee het terrein in kan. Ook fietsroutes die ik met de racefiets uitzet laat ik vaak over "een stukje onverhard" lopen. Eerder uitgezette routes kon ik met CitySelect niet helemaal "fietsen op de PC". Ben ik andere software nodig misschien?
Groet'n, Jan Dijkhuis.
Mijn naam is Jan Dijkhuis, vandaag 43 geworden, woonachtig in de provincie Groningen. Ik ben sinds twee dagen in het bezit van een Quest. In eerste intantie wil ik hem inzetten op de fiets (racefiets en MTB), later ook in auto en op motorfiets. Ik ben nog druk bezig te ontdekken hoe alles werkt, vandaar ook dat ik op dit forum stuitte. Ik hoop niet dat ik me te kort heb georienteerd, ik lees nu pas dat de Quest geen tracks aan kan (geen tijd om naar Notter te gaan....). Ik hoop nu nog op een foefje van Hans, zodat ik er toch mee het terrein in kan. Ook fietsroutes die ik met de racefiets uitzet laat ik vaak over "een stukje onverhard" lopen. Eerder uitgezette routes kon ik met CitySelect niet helemaal "fietsen op de PC". Ben ik andere software nodig misschien?
Groet'n, Jan Dijkhuis.
-
- WayPoint relatie
Duidelijk
Hmmm, ja ja, dat is duidelijk.....
Nee hoor, geintje, ik zal ik de spaarzame vrije uurtjes me wel wat door het forum heenwroeten om me het jargon eigen te maken.
Groet'n, Jan Dijkhuis
http://www.MenterAroute.nl
Nee hoor, geintje, ik zal ik de spaarzame vrije uurtjes me wel wat door het forum heenwroeten om me het jargon eigen te maken.
Groet'n, Jan Dijkhuis
http://www.MenterAroute.nl
-
- WayPoint relatie
- CeesT
- WayPoint relatie
- Contacteer:
ReBel schreef:Jaaa, jaaa... ik gooi me wel in de groep't is al zo vaak door anderen gezegd, mag ik nou ook een keer: gebruik de zoekfunctie
![]()
![]()
Ha,
Ik stel voor dat we de term RTFF invoeren, insiders weten dan genoeg, er is ook een RTFM-variant

Met vriendelijke groet, Cees.
To Be(agle) or not to Be(agle), that's the question...
Garmin Colorado 300, 4GB SanDisk SD Card, CN Europe NT 2008 en TopoNL
To Be(agle) or not to Be(agle), that's the question...
Garmin Colorado 300, 4GB SanDisk SD Card, CN Europe NT 2008 en TopoNL
Read The F***ing ScreenReBel schreef:Ik weet 't... we dwalen afrobb schreef:En ik ken ook een RTFS![]()
![]()
![]()
Maarreh, kun je die RTFS toelichten, of zijn de eerste drie woordjes wat ik denk dat ze zijn, en hoef ik alleen de laatste nog te leren?

Robb
Nuvi 750T in Camper + Megane Station en Quest in Kia Picanto en op Target Cross Bike, Forerunner 201 en Dakota 20 op de benenwagen