Hallo! via de nieuwsgroep nl.reizen-satelliet-navigatie heb ik jullie forum gevonden en met interesse de vele onderwerpen gelezen.
Ik gebruik al jaren de Garmin Emap met Mapsource en sinds kort nRoute.
Op de fiets de Emap op het stuur en in de camper aan een notebook hebben we al heel veel routes in binnen- en buitenland gereden.
nRoute (met Emap en notebook) heeft als voordeel dat een aardige mevrouw ons de weg wijst en dat de routes zeer snel te maken zijn.
Groetjes Heiltje
even voorstellen!
even voorstellen!
Notebook, Garmin Emap, Mapsource en nRoute worden door ons gebruikt in onze "Graceland" (Dethleffs Globetrotter camper) en op de fiets.
Welkom hier.
Leuk om wat meer camperaars te zien
.
Als je nog wat leuke camper routes heb houd ik me van harte aanbevolen.
mooie camper ook zo te zien aan de avatar.
Grtz
Rob
Leuk om wat meer camperaars te zien

Grtz
Rob
Nuvi 750T in Camper + Megane Station en Quest in Kia Picanto en op Target Cross Bike, Forerunner 201 en Dakota 20 op de benenwagen
Hoi Rob,robb schreef:Welkom hier.
Leuk om wat meer camperaars te zien.
Grtz
Rob
Nee, camperroutes bewaar ik niet, wij rijden eigenlijk bijna nooit via een geplande route, alleen als we op tijd naar een afgesproken plaats moeten

Ik bewaar alleen mijn waypoints op aparte kaarten bv. Duitsland, Frankrijk, Spanje, enz.
Trouwens... lekker rijden hoor met GPS!
En... jouw camper mag er ook zijn! Is het ook een Dethleffs?
Groetjes Heiltje
Notebook, Garmin Emap, Mapsource en nRoute worden door ons gebruikt in onze "Graceland" (Dethleffs Globetrotter camper) en op de fiets.
Alleen in de vakantie rijden we een paar geplande routes, meestal de begin route. Daarna zien we wel waar we heen gaan.heiltje schreef:Hoi Rob,
Nee, camperroutes bewaar ik niet, wij rijden eigenlijk bijna nooit via een geplande route, alleen als we op tijd naar een afgesproken plaats moeten![]()
Ik bewaar alleen mijn waypoints op aparte kaarten bv. Duitsland, Frankrijk, Spanje, enz.
Trouwens... lekker rijden hoor met GPS!
En... jouw camper mag er ook zijn! Is het ook een Dethleffs?
Groetjes Heiltje
Ik zet dan meestal de optie "vermijd snelwegen" aan en dan kies ik voor "bestelbus" en dan laat ik de GPS zelf van A naar B berekenen en dan zien we wel welke route eruit komt

Ja het rijden met GPS bevalt prima, zo hebben we wat meer tijd om lekker rond te kijken ipv dat 1 persoon de kaart moet blijven volgen

Nee ik heb geen Dethleffs. Het is een Sea , een Dinghy 2 om precies te zijn.
Grtz
Rob
Nuvi 750T in Camper + Megane Station en Quest in Kia Picanto en op Target Cross Bike, Forerunner 201 en Dakota 20 op de benenwagen
Hoi Heiltje,
Ook hier een camperaar en gebruiker van een gps.
@ Robb, ik ben bezig om routes te verzamelen en te bewerken voor de camperaar. Dus met vermelding van een camping of een camperplaats.
Deze komen van de winter op een subdomein te staan van onze site. Het vergt veel tijd. Op dit moment heb ik 1 voorbeeld staan, dit is een bestaande route van gps tracks, die ik voorzien heb van wat campergegevens. Tevens wil ik in de toekomst onze eigen gereden routes er gaan vermelden en ook routes die ik al gekregen heb van andere camperaars of tochten rijders.
Ook hier een camperaar en gebruiker van een gps.
@ Robb, ik ben bezig om routes te verzamelen en te bewerken voor de camperaar. Dus met vermelding van een camping of een camperplaats.
Deze komen van de winter op een subdomein te staan van onze site. Het vergt veel tijd. Op dit moment heb ik 1 voorbeeld staan, dit is een bestaande route van gps tracks, die ik voorzien heb van wat campergegevens. Tevens wil ik in de toekomst onze eigen gereden routes er gaan vermelden en ook routes die ik al gekregen heb van andere camperaars of tochten rijders.
groetjes
Monique
-----------
Na een GPS V, Quest, 60CSX, Oregon 400T, GPSmap 62S, Nüvi 765T FM, Oregon 650, Dakota 10, DriveSmart 61 LMT-D hebben we nu een Montana 700.
Monique
-----------
Na een GPS V, Quest, 60CSX, Oregon 400T, GPSmap 62S, Nüvi 765T FM, Oregon 650, Dakota 10, DriveSmart 61 LMT-D hebben we nu een Montana 700.