Het is niet dat ik ze dat daar in Notter niet gun of zo, maar als nu iedereen een GPS heeft, raken die satalieten dan nooit overbelast. Zoiets al NETWERK BEZET bij je mobieltje?

Of snap ik er weer helemaal niks van.............................

Of het moet al zijn dat de muzikanten dan meer last van zenuwen hebben?bij een concert maakt het ook niet uit hoeveel volk er staat te luisteren
Het kan zijn dat het met de condities te maken heeft: er zitten nu minder bladeren aan de bomen, dus de ontvangst is per definitie (in de bossen) beter.RTtje schreef:Hebben ze de ontvangst verbeterd?
Of het moet al zijn dat de muzikanten dan meer last van zenuwen hebben?
Ik heb namelijk nogal eens last van zenuwachtige sat's
Harharhar, het zou best kunnen zijn, als je plots een heldere ster aan het firmament ziet, dat dat een gestreste sateliet is die ontploft.RTtje schreef:Als je met je GPS navigeerd maak je gebruik van 3 satalieten om je exacte plaats op de aardbol tot op ± 4 mtr nauwkeurig te bepalen, als ik het goed heb.![]()
Het is niet dat ik ze dat daar in Notter niet gun of zo, maar als nu iedereen een GPS heeft, raken die satalieten dan nooit overbelast. Zoiets al NETWERK BEZET bij je mobieltje?![]()
Of snap ik er weer helemaal niks van.............................