Weet er iemand waar de onvolprezen Lex uithangt
Ik mis hem al een tijdje, maar dacht dat ie op vakantie was of zo.
Misschien is Malta naar de zeebodem gezonken of zijn alle internet verbindingen met het eiland verbroken.
Misschien heeft hij gewoon zijn buik vol van GPS. Dat zou dan jammer zijn! Hopelijk komt hij snel boven water
Het is gratis heen
en weer weer
sp 2610, Nuvi 750T en 765T + Lifetime op beide
Ik maakte me inderdaad ook al wat zorgen en heb hem enkele weken terug gemaild. Gelukkig niets aan de hand; Lex is druk met andere zaken en zal zich op enig moment weer melden. Ik verdenk hem ervan een weekje vrij te plannen om alle nieuwe berichten in een keer te verwerken
Ik probeer vooral de mail bij te houden en wanneer er tijd over is (zoals nu, Eric is op de terugweg van de motorbeurs en de mail die er nog staat kan ik niet vanaf huis of niet alleen beantwoorden) kijk ik even rond op het forum.
Maar misschien moet ik nu inderdaad even wat actiever op het forum zijn: we zijn er een beetje mee verwend dat Hans alles in goede banen leidt.
Het is komend weekend wel droevig gesteld in Notter: Hans ziek, er moeten mensen naar de beurs, een is er op vakantie, een heeft morgen een crematie en dan is er nog een die ziek dreigt te worden. Wanneer het een beetje tegenzit dan zijn Eric en ik morgen alleen in Notter, dan gaan de oude tijden weer herleven....... Ik zie er (niet) echt naar uit. Dus voor wie morgen wil komen en dit nog op tijd leest: pak gerust zelf koffie, de kans dat wij tijd hebben om het aan te bieden is erg klein!
Jose schreef:Maar misschien moet ik nu inderdaad even wat actiever op het forum zijn: we zijn er een beetje mee verwend dat Hans alles in goede banen leidt.
Jose,
ik heb nog steeds (vanwege die forum layout test dinges) mijn adminrechten. Doe ik niks mee, omdat ik ze daarvoor niet heb gekregen. Maar ik wil best even inspringen met topics verplaatsen, knippen en op slot zetten en zo. Ik zie tenslotte ook vrijwel alle postings wel. Alhoewel er op dat gebied niet erg veel te doen is eigenlijk... ik ken wel andere forums. Nog een pluim voor de forumposters hier!
Roept u maar.
Supportvragen graag in het forum, niet per PM of e-mail!
Robert Elsinga =8- ) - (ex) GPS-V, Quest 1, Zumo 660, Montana 650t
(part-time Waypoint adviseur per 1 maart 2010)