Ik neem aan dat 1 van beide downloads dit jaar nog zal werken, er is dus nog hoop.
Als het gelukt is, laat ik het weten.
oke, bedankt voor de reacties, maar ik ben er nog niet uit.
Google had ik al geprobeerd dus was al uitgekomen bij de versie op Garmin maar die werkte niet. Ik dacht dus dat ik het foute deel gedownload had en op de site van GPS.nl maar eens moest zoeken.
Dus toch maar eens opnieuw gedaan met de meegestuurde link. Downloaden lukt alweer , maar als ik het wil openen krijg ik het bericht "de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie van de toepassing onjuist is. is mislukt. Het opnieuw installeren van de toepassing kan dit probleem oplossen."
Stop ik er een onroutekaart in, dan krijg ik te zien dat er geen versie van Mapsource of basecamp gevonden is of de versie te oud is.
Kortom wie heeft de gouden tip om hieruit te komen?
Hallo,
Ik heb 2 weken geleden een Garmin Oregon 450 t gekocht en hoor nu basecamp te downloaden en te installeren zodat ik met de routekaarten aan de slag kan. Maar hoe vind ik nou het juiste programma om te downloaden, bij de downloads zie ik nergens basecamp staan. Ik draai dus rondjes en hopelijk is er iemand die mij de oplossing kan geven voor mijn probleem.
Alvast bedankt.