drie jaar geleden ben ik begonnen met motorrijden en toen ook maar gelijk besloten dat ik een GPS op m'n fazertje moest zetten. Het werd toen een GPS V en door de discussies over GPSsen op de Motor ben ik ook aan m'n nickname Gadget gekomen.
Nu na drie jaar om de zoveel tijd nieuwe kaarten in m'n gps vrotten vond ik het tijd voor een nieuwe. Omdat we de GPS V ook nog wel eens gebruikten voor op de fiets en tijdens wandelingen viel de 2620 en de streetpilot eigenlijk al vrij snel af.
Nu heb ik de Quest een paar daagjes thuis en ben daar erg tevreden mee. Ook op de motor is hij prima te gebruiken, stukken beter afleesbaar als de GPS V, sneller en ik denk dat ik nog maar zelden kaarten hoef te wisselen

Nu alleen nog een betere motormount en dan ben ik helemaal blij niet dat de RAM mount slecht is maar het bijladen en gesproken aanwijzingen mis ik toch wel..
Binnenkort komt overigens de grote beproeving.. tijdens de Roparun mag de quest op de motor mee. De Roparun is een estafetteloop van Parijs naar Rotterdam en ik ga mee als fotograaf/filmer op de motor.
Maarten