Ik ben ook nieuw hier

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
Lady-BMW
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Ik ben ook nieuw hier

Bericht door Lady-BMW »

Ik rij een half jaartje motor (BMW K75RT)en heb afgelopen zaterdag een StreetPilot 2610 gekocht. Morgen ga ik hem eens uitgebreid bekijken, boekjes lezen en spelen. Aankomende weken ga ik proberen hem op de motor te (laten) installeren en kan ikgaan toeren. :lol:
En ik zal de aankomende weken zeer regelmatig op dit forum te zien zijn om e.e.a. te lezen.
BMW Navigator IV op een BMW R1200RT

Skip
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Skip »

Veel plezier met je 2610! En dat monteren heb je echt geen weken voor nodig hoor... Hoogstens een uurtje (of een paar) ;)

gautier
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: Ik ben ook nieuw hier

Bericht door gautier »

Lady-BMW schreef:Ik rij een half jaartje motor (BMW K75RT)en heb afgelopen zaterdag een StreetPilot 2610 gekocht. Morgen ga ik hem eens uitgebreid bekijken, boekjes lezen en spelen. Aankomende weken ga ik proberen hem op de motor te (laten) installeren en kan ikgaan toeren. :lol:
En ik zal de aankomende weken zeer regelmatig op dit forum te zien zijn om e.e.a. te lezen.
Hallo Lady-BMW K75RT
Welkom op dit forum
Enne...ik was meer tijd kwijt om aan een afsluitbare plug tekomen als het aanleggen ervan :wink:
Rijd zelf ook K75RT je kunt onder het onderwerp Montage de fotos zien
Hartelijke groet,
Walter
Ik rij nu op een XT660Z Tenere en mijn Zumo 550 (Gizmo) gaat met mij mee

Lady-BMW
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Lady-BMW »

Ik heb een kennis, die zelf ook een 2610 op zijn motor heeft en die gaat voor mij een speciale beugel maken. En daar is het wachten op. Daarbij moet ook de kabel aangesloten worden op mijn baehr intercom, waar ook een radio en een 27mc bak op zitten. Dus zal er ook nog een schakelaar moeten komen om bepaalde functies te splitsen. Dus ik zal nog even moeten wachten voordat ik mijn SP kan gebruiken. :cry: Ik moet dus nog even geduld hebben.
BMW Navigator IV op een BMW R1200RT

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”