Als je met b.v. je motorclub een tourtocht gaat rijden en je haalt de route die er is uitgezet op dan is het verstandig om die route eerst te herberekenen. In MS was dat vrij eenvoudig door de route te dupliceren en dan de orginele route te herberekenen en hierna kijken waar de afwijkingen waren en dan met de toolknop van de ene naar de andere te slepen. Maar hoe gaat dat in Basecamp in zijn werk ik heb het nog niet kunnen vinden.
Peter
Route dupliceren en herberekenen
- Mieldere
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Route dupliceren en herberekenen
Om te kijken wat het weer in Meerlo is moet je naar www.mieldere.nl
- Eifeltourer
- WayPoint relatie
Re: Route dupliceren en herberekenen
in basecamp gaat het min of meer hetzelfde... je moet alleen een stapje extra doen en dat is eerst de route importeren. daarna is de procedure identiek: rechtermuisknop op de route, kiezen voor duplicate, route herberekenen en dan aanpassen en dan naar je apparaat overgooien.
Mijn verzameling MRA routes
- Mieldere
- WayPoint relatie
- Contacteer:
In de Beta versie dus wel, maar in de release versie niet.
Peter
Peter
Om te kijken wat het weer in Meerlo is moet je naar www.mieldere.nl
- Eifeltourer
- WayPoint relatie
oeps, ja ik zie het... anders:
Importeer de route en geef hem direct een andere naam (zet er wat mij betreft een k van kopie voor of achteraan). Importeer dan nog een keer die route. Nu heb je 2 identieke routes, met verschillende namen en kun je één bewerken. Op een andere manier (kopieer en plak) werkt niet.
Importeer de route en geef hem direct een andere naam (zet er wat mij betreft een k van kopie voor of achteraan). Importeer dan nog een keer die route. Nu heb je 2 identieke routes, met verschillende namen en kun je één bewerken. Op een andere manier (kopieer en plak) werkt niet.
Mijn verzameling MRA routes