Ik heb inderdaad de standaard instelling voor motorfiets veranderd door hem in het midden te zetten, om te voorkomen dat je een hele andere route in het toestel krijgt als hij gaat herberekenen (het zou mooi zijn als deze instellingen met de route meegaan naar het toestel en dat het toestel deze instellingen voor die route gebruikt, dan is de kans groter dat we allemaal dezelfde route rijden

).
Ik heb hem 1 tikje naar links gezet. Er verandert wel iets, maar ik hou nog steeds een nagenoeg dezelfde afwijking t.o.v. MS. Als ik hem helemaal naar links zet verandert de hele route. Zet ik hem vanuit het midden 1 positie naar rechts, dan verandert ook de hele route.
Ik heb ook geprobeerd om te kijken wat het effect van de vinkjes is op deze route en ik heb alle voertuigen geprobeerd. Maar wat ik ook doe, ik krijg niet dezelfde route als in MS. Alleen de snelheden heb ik nog niet veranderd, maar die zijn identiek in MS en Basecamp.
Nog even als toevoeging. Ik heb de route in eerste instantie via de Motorkaart gemaakt en daarna overgetekend en bijgeschaafd in 2012.1. De route gaat dus vooral over mooie en rustige wegen en heeft redelijk wat via-punten (39).