Dan ik ook maar ....

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
EdDekter
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Dan ik ook maar ....

Bericht door EdDekter »

Sinds 4 mei 2005 in het trotse bezit van een SP2610 met alles d'r op en d'r aan voor auto en motor. Voordat ik op pad ging naar Notter had ik dit forum veelvuldig geraadpleegd. Ik kreeg alle antwoorden op de vragen die ik eigenlijk aan 'Jop' zou stellen. Met een Map24 uitdraai met de auto op weg naar Notter en in één keer gevonden. Voor de zekerheid ook maar de route van Way-Point uitgedraaid....Het was er gezellig druk. We kregen groepsgewijs uitleg en koffie met een 'laagje' (was lekkerder werd gemeld). M'n wensen en eisen, nagespeurd op het internet en in dit forum, werden positief bevestigd en gedemonstreed door Jop! Na 2 uur reed ik weg met voor het eerst een navigatiesysteem in mijn auto. Alles was door Jop ingesteld. 'Gewoon inpluggen' en gaan. 'U gaat west.....' Dat deed ik dus niet ...... Bep corrigeerde en ik vond de mooiste weggetjes terug naar huis. Klasse! Vandaag de kabel en de PG op m'n motor gemaakt. Ging allemaal voorspoedig en daarna natuurlijk een ritje (met oortje van BT) gemaakt. Gaaf hoor. Moet alleen nog de helm-oortjes plakken. Denk nog na over een aanpassing van m'n oortjes van Earmo. Zelfs de BT werkte direct. Zit alleen te klooien met de juiste afstelling van dat kleine BT ding. 'Wat is nu rechts en wat is links' met dat kleine draaiknopje...... Nadat de 'brommer' weer op stal stond kwam de vraag over stroomverbruik van de PG. Ook hier weer m'n antwoord gevonden. Kan dus gewoon.Motor snoertje had wat netter afgwerkt kunnen worden: de 'inhoud' was een klein stukje te zien bij de blokjes waar de draden zich splitsen. Maar even tape er om heen gedaan. Daarna met een lekker glas wijn de SP verder verkend en ingesteld. Ook de software werkt prima. Lekker mee lopen stoeien en routes overgebracht naar de SP. Ook dit verliep vanzelf. Ben al bezig de vakantieroute te maken. Kan niet wachten....
Groet,
Ed
HondaShadow rijder.

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”