Allereerst iedereen de beste wensen voor 2012.
Weet iemand of je de roadbook uitdraai van Basecamp ook kunt overzetten naar Excel/Word, zodat ik met behoud van de richtingaanduidingen het e.e.a. aan tekst naar eigen inzicht kan aanpassen?
Dag Ben,
Ook jij de beste wensen voor 2012 (en alle anderen natuurlijk ook).
Als je in dit forum zoekt op "roadbook" zie je dat er al wat eerder over geschreven is, zie bijvoorbeeld dit topic: http://forum.gps.nl/viewtopic.php?f=80&t=33814 .
Suc6
Gr.
Kees
BvGadwin of Faststone, dan heb je een bmp'tje of jpeg en die kan je dan meteen in de juiste grootte zetten. of naast elkaar.
Als je Gps niet doet wat jij wil, verander dan niet meerdere dingen tegelijk. Niet je Gps formatteren!!! Zorg dat je altijd een backup van je Gps hebt GPS75 (1993), 12XL, Nuvi 3760, Oregon 600, Sam. Galaxy S4 S5, Samsung Tab P7500 3G
Heb de aanwijzingen opgevolgd, maar krijg het niet voor elkaar. Ik wil dit doen in Routeaanwijzingen en niet in eigenschappen!
Ik kan een via-punt aanklikken, maar krijg dan alleen mogelijkheden als kopiëren, selecteren, afspelen, weergeven op de kaart. Ik kan b.v. een via-punt (vlagsymbool) er niet uit knippen. Ook samenvoegen lukt me niet. Ik krijg geen mogelijkheden als knippen en plakken. Hoe doe je dit?
Uiteraard ook eens alles geselecteerd en met kopiëren in Excel en Word geplakt. Helaas gaan de symbolen dan niet mee.
Is daar mogelijk een trucje voor?
zumo 550 gebruiker en ooit een enthousiast motorrijder