Na enkele videos te hebben bekeken van waypoint, die zeer duidelijk zijn, ook eens de stoute schoenen aangetrokken en wat met basecamp beginnen spelen (om toch een beetje bij te blijven)
Het is even wennen maar het ziet er niet slecht uit. Alleen als je routes importeerd die gemaakt zijn met mapsource, heb ik iets voor.
ik heb vb een route TTT brabant-Limburg uit de promotor geïmporteerd, voor mij staan de instellingen hetzelfde zowel in MS als in BC(voor zover mogelijk). Als je nu de route dupliceerd en deze vervolgens laat herberekenen. Gaat de route van 136km naar een 232km. Heb dit bij verschillende routes getest en telkens zitten hier redelijke verschillen op. Als je naar de eigenschappen van de orginele route kijkt is deze wel als autoprofiel gemaakt ipv motor.
Mogelijks berekend basecamp toch anders zijn routes dan mapsource.
Voor mij niet echt een probleem daar ik nog met mapsource werk maar het zou jammer zijn dat je al je routes terug moet gaan bewerken omdat basecamp het anders voor je doet.
Maar misschien dat er nog mensen zijn die dit al hebben meegemaakt of een "oplossing" hebben gevonden.
Het enigste dat ik gevonden heb is om niet van profiel te wisselen, als er auto staat deze op auto laten staan, als er geen staat dit zo laten. Bij herberekening is er dan maar een klein tot geen verschil.
En zoals er al in verschllende topics staat voorlopig blijf ik bij mapsource