Ik heb een Edge 800 en gebruik OpenStreekMap Benelux en Basecamp op mijn PC.
In BaseCamp heb ik routes aangemaakt en met BC in mijn Edge 800 geplaatst.
Ik kan de route op mij Edge selecteren en ik wordt keurig met aanwijzigen naar het startpunt van de route gebracht, so far so good. Als ik echter op de route zit krijg ik geen aanwijzingen meer, de optie op de Edge staat ingeschakeld, wat doe ik fout?
Koers navigatie Edge 800
- Scheurneus
- Locatie: Leusden, bij u thuis (Privé les) of op afstand (GPS Helpdesk)
- Contacteer:
Re: Koers navigatie Edge 800
Instellingen - Routering - begeleiding
Hoe staan je routeringsinstellingen?
Het je in het sleuteltje van de koers ook de afslag info aangezet?
Hoe staan je routeringsinstellingen?
Het je in het sleuteltje van de koers ook de afslag info aangezet?
Marco 
Meridian Platinum, GPS[map]60, 62st, Dakota20, Edge 605, 800, 3de Zumo660, Rider3, Montana 650, I-gotU GT-120
Zie ook mijn eigen kennisforum.

Meridian Platinum, GPS[map]60, 62st, Dakota20, Edge 605, 800, 3de Zumo660, Rider3, Montana 650, I-gotU GT-120
Zie ook mijn eigen kennisforum.
heb je hem als route of als track er in gezet?
bij mij doet die gewoon maar heb wel een keer moeten instellen dat die melding geeft (aanwijzingen dus)
en OSM is wel routable als het goed is
bij mij doet die gewoon maar heb wel een keer moeten instellen dat die melding geeft (aanwijzingen dus)
en OSM is wel routable als het goed is
edge 800, onroute NL, openMTBmap NL/CZ
en dat moet je doen voordat je op GO tikt... Naderhands gaar het niet meer, dan moet de koers opnieuw (her)opgestart worden.Scheurneus schreef:Het je in het sleuteltje van de koers ook de afslag info aangezet?
Maar een tip, rij gewoon de track door 'toon op kaart'. zonder aanwijzingen, gewoon het lijntje volgen. Is goed te doen op de fiets en gaat je heel wat frustratie besparen.
licht er aan hoe je je edge gebruikt, ik gebruik hem om goed te kunnen trainen en kan dat niet als ik zelf het lijntje moet volgen en snap dus ook wel waar hij de routebegeleider aan wil hebbenjohan d schreef: Maar een tip, rij gewoon de track door 'toon op kaart'. zonder aanwijzingen, gewoon het lijntje volgen. Is goed te doen op de fiets en gaat je heel wat frustratie besparen.
edge 800, onroute NL, openMTBmap NL/CZ