Ik kom van een Zumo 550 en heb sinds kort een Zumo 350. De 350 gaat heel anders met waypoints en routes om dat de 550. Daar komt mijn vraag dan ook vandaan.
In Basecamp heb ik een aantal "vaste Waypoints" aangemaakt en heb deze naar de Zumo gestuurd.
Nu zie ik de volgende opties verschijnen in de Zumo:

Dat vond ik heel raar aangezien ik alleen maar de lijst met "Belangrijke Waypoints" naar de Zumo gestuurd heb. Dus wat doet de opties Routes daar?
Na wat gesnuffel in Basecamp kwam ik bij het waypoint "Motozoom Apeldoorn" het volgende tegen:

Dit verklaart waarom ik de opties Belangrijke Waypoints en Routes tegenkom in de Zumo.
Maar dit is niet de situatie die ik wil. Als ik Belangrijke Waypoints overzet naar het apparaat, verwacht ik alleen deze maar te zien. Ik heb het niet voor niets opgedeeld. Er staat overigens verder helemaal nog geen routes, etc in de Zumo
Als ik route uit de lijst "Routes" overzet, kan ik mee voorstellen dat de bijbehorende waypoints hier ook in de terecht komen.
dan komt nu de vraag:
Kan ik in Basecamp een Waypoint met dezelfde naam en GPS-locaties in meerdere routes en lijsten gebruiken zonder dat deze in Basecamp aan elkaar gelinkt is. Of moet ik gewoon met deze (enigzins irritante) eigenschap leren leven?