Zijn er bepaalde instellingen waardoor de afwijkingen het minst zijn?
Afwijkingen t.o.v. wat? Misschien kan je aangeven wat jij onder "afwijkingen" verstaat dan kunnen we je gericht helpen...
Ik gebruik 2013.4 voor Mapsource en Basecamp maar het kaartmateriaal verschilt wel t.o.v. elkaar ondanks dezelfde update. Dat zou toch niet mogen? De route in Basecamp loopt niet netjes over de wegen van Mapsource?
Dat is heel gek. Mapsource en Basecamp maken gebruik van dezelfde data (anders gezegd: je hoeft voor Basecamp niet opnieuw het kaart materiaal te installeren. Basecamp "kijkt" naar dezelfde data als Mapsource.
Ook hier: kan je een voorbeeld geven?
Als ik Unflag 2.2 gebruik en zoek naar de route kon ik hem in 1e instantie niet vinden. Als hij gewoon nog in Basecamp staat. Daarna had ik de route gekopieerd naar de SD kaart en was veranderd in Route4.gpx. De route stond in inder geval onder dezelfde naam. Misschien heb ik zelf wat fout gedaan?
Het is voor mij onduidelijk wat het probleem is. Het is zo dat je GPX files altijd in Basecamp moet importeren. Kon je bij het importeren de file niet vinden op je PC? Dan is de file bij het unflaggen wellicht op een andere plaats terecht gekomen dan je dacht. Dat is natuurlijk geen Basecamp issue
Overigens kan je in Basecamp zelf ook 'unflaggen'. Vooral voor nieuwe toestellen als de Zumo 340/350 is dat een wat handiger methode. Daar zijn inmiddels genoeg draadjes over geschreven, even zoeken maar...