Mark 38 (of zitten we al op 39) present...

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
bmva
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Mark 38 (of zitten we al op 39) present...

Bericht door bmva »

Beste allemaal,

Na een jaartje of wat sparen is het er eindelijk van gekomen. Als randstedeling een wereldtocht naar de andere kant van Nederland ondernomen en de terugtocht aangevangen met een lege sok maar met een perfectpilot red (2610 met cradle red voor de motort en ook nog wat draadjes en steuntjes voor de auto..)

Het genieten begint bij mij met het uitvoerig lezen van de (gelukkig Nederlandstalige) beschrijvingen. Na een paar dagen kon ik de beschrijving van de streetpilot nergens meer vinden. Hele huis ondersteboven gekeerd. Ook op plaatsen gezocht waar je doorgaans nooit komt. Resultaat: onvindbaar. Verdenk mijn lieve vrouwtje ervan met het weggooien van de oude kranten... Dan maar de praktijktoets. Gewoon gaan gebruiken. Door een beetje te rommelen met de menu'tjes en de submenu'tjes en de subsubmenu'tjes kom je er pas achter hoe gebruiksvriendelijk de 2610 is.

Voor de motortoertochtjes vind ik deze aanschaf werkelijk een verrijking. een keertje verkeerd rijden en binnen en mum van tijd door herberekening zit je weer op de route.

We gebruiken hem nu ook in de camper en af en toe in de auto. Alleen zou je als aparte optie de hele campinggids moeten kunnen downloaden. Of is dat al mogelijk?

Al met al...met een 2610 in het leven is weer een stuk gemakkelijker...

groeten,

Mark
drie keer linksom is ook rechtsom...

gautier
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: Mark 38 (of zitten we al op 39) present...

Bericht door gautier »

bmva schreef: Verdenk mijn lieve vrouwtje ervan met het weggooien van de oude kranten...
Hallo Mark
Je vrouw is toch niet jaloers op jouw Miep, Bep of Truus :?: :wink:
de PP Red is inderdaad een luxe en nuttig speeltje. Praktijk is de beste
leermeester. Ik denk overigens dat je een Ned. gebruiksaanwijzing kunt opvragen als Garminklant. Even Hans raadplegen.
Succes met het ontdekken van je plekjes :lol:
Hartelijke groet,
Walter
Ik rij nu op een XT660Z Tenere en mijn Zumo 550 (Gizmo) gaat met mij mee

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”