Het vreemde geval wil dat wanneer ik een track maak in Basecamp en deze kopieer naar mijn edge800 deze niet in basecamp zichtbaar is als ik de edge selecteer. Ik heb het idee dat dit na een software update het geval is, maar weet het niet zeker.
Als ik via verkenner naar de edge ga en in de map Garmin\Courses kijk staan ze daar wel.
Maar in Basecamp worden alleen de gereden log registraties uit de map Garmin\Activities getoond.
Niet heel belangrijk zou je zeggen, maar het is nu ook al een paar keer gebeurt dat wanneer ik een track kopieerde vanuit basecamp naar de edge dat deze er niet op stond. En dat is dus niet te controleren zonder de edge aan te zetten.
Ik gebruik de software al heel wat jaren (eerst Mapsource) maar heb dit nog nooit gehad, wellicht heb ik lopen pielen met instellingen ergens, sluit ik niet uit

Omdat het gek is ga je zoeken en het viel mij op dat het mapje van de interne opslag van edge in basecamp "grijs" is, als in van niet schrijfbaar. Terwijl de memory card "gewoon" geel is. In mijn geheugen is dat ook anders dan vroeger. Ook kon ik de locaties op de edge niet wissen via basecamp, maar dat schijnt een bekend fenomeen te zijn en heb ik dus maar via garmin\locations gedaan...
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Moraal van het verhaal:
- waarom zijn mijn courses op de edge niet zichtbaar in basecamp?
Alvast veel dank1