BaseCamp 4.2.1 geeft bij opstarten een lijst met foutmeldingen: een aantal .JNX bestanden in Garmin/BirdsEye en drie .JPG bestanden in Garmin/JPEG Het gaat hier om een gereviseerde GPSmap62st. FW 4.90 (M'n vorige 62 was onherstelbaar beschadigd door een defecte 12V => 5V auto adapter!).
Helemaal geen probleem natuurlijk, ik klik de melding meteen weg. Die bestanden zijn er door Garmin (of Waypoint?) op gezet. De Jpeg's zijn foto's van drie Garmin vestigingen en de JNX bestanden een aantal bergen ergens ter wereld. Maar ik wil de melding wel kwijt zonder die JNX'jes weg te gooien.
(edit: firmware nummer verbeterd)
Foutmelding bij lezen van .JNX en .JPG
Foutmelding bij lezen van .JNX en .JPG
GPSmap62st (CN2014.10, OFM, OR Wandelkaart), Garmin Drive Smart 55 MT-S, Garmin Backup Camera BC 40, Garmin Tempe.
- GPS Expert
- Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
- Contacteer:
Re: Foutmelding bij lezen van .JNX en .JPG
Dacht vanmiddag gelezen te hebben op us garmin forum dat er problemen zijn met custom maps met de nieuwe BaseCamp 4.2 versie, dit lijkt er op.
Marco
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.
Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.
Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.
Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.