toppie, ik heb ze gevonden. Zat dus even verkeerd te kijken in de linker tabel, ipv op de route te klikken en dan naar de punten te gaanHans Vaessen schreef:Voor de helderheid:
Zoals je het nu gedaan hebt staan de waypoints helemaal los van de route. Dat is prima overigens.
Als de route alleen een lijntje moet zijn: converteer eens naar track (maar ik meen dat ik dat al eerder zei.)

Voor de goede orde; dit bestandje heb ik zo gekregen. Ik wil hem even opschonen, zodat ik hem voor mezelf goed kan rijden. Dat de waypoints los van de route staan kan maar zo kloppen, daar heb ik niet naar gekeken..
Ik heb de route geconverteerd naar een track. Ik heb mijn posten tot waypoint gemaakt, maar als 'niet waarschuwen'. Officieel mag ik straks niet door het peleton rijden, dus zal ik van waypoint naar waypoint buiten de route om moeten rijden.
Ik heb nu mijn posten (waypoints) geselecteerd en hier een route van gemaakt.
Voor zover ik logisch probeer na te denken; het is volgens mij wel gewoon mogelijk om een route zoals nu gemaakt te rijden van waypoint naar waypoint, en dat ik de track als 'onderlegger' in het beeld houd. Omdat ik nu de punten als 'niet waarschuwen' heb, zal ik probleemloos van WP naar WP kunnen rijden zoals ik nu gedaan heb?
Op mn motor-profiel heb ik snelwegen vermijden staan. In mijn route heb ik echter wel een klein stukje snelweg. Ik neem aan dat ik deze gewoon kan pakken, en dat ik halverwege de snelweg eraf ga en mn weg vervolg naar mn volgende Wapoint. Mn Zumo staat op 'herberekenen uit', dus zodra ik weer op de juiste weg zit zal hij de route vervolgen?
Heb voor het gemak mijn aangepaste route/track even toegevoegd..