Even voorstellen

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Guzruud
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Even voorstellen

Bericht door Guzruud »

Hallo beste mede forum bezoekers en navigatoren,

Sinds 14 juni 2005 ben ik de gelukkige eigenaar van een 2610, die ik gebruik op de motor (Moto Guzzi V11 LeMans) en in de auto (Volvo V40). Ik heb me nog niet eerder aan jullie voorgesteld, omdat ik eerst heel erg druk ben geweest met het apparaat en de programmatuur. Ik wilde namelijk mijn vakantie naar Italie (Dolomieten) goed voorbereiden.

Die is inmiddels achter de rug en ik moet zeggen: het was geweldig. Niet alleen vanwege het mooie weer, het lekkere eten, de fantastische wijn en de leuke mensen, maar ook dankzij de leuke toertochten die ik heb gereden. Het is toch een heel verschil om met zo'n GPS systeem te rijden en niet meer elke minuut op een routebrief te hoeven kijken waar je heen moet. Ik heb veel meer van het rijden en van de omgeving kunnen genieten. En als je dat dan ook nog thuis in alle rust kunt voorbereiden, dan vind ik dat echt geweldig.

Helaas kwamen de vakantietips pas in het forum aan de orde nadat ik vertrokken was, dus een aantal van de daar genoemde tips heb ik niet kunnen gebruiken. Maar gelukkig had ik mijn laptop meegenomen, dus kon ik ter plaatse (op de camping) nog een paar zaken in orde maken, die thuis blijkbaar toch niet helemaal goed waren gegaan.

Inmiddels ben ik begonnen met studeren op de "vakantiechecklist" en allerlei andere tips en tools (zie o.a. de rubriek Nieuwsbrieven) en ik heb er het volste vertrouwen in dat het een volgende keer helemaal perfect wordt!!!

Ter afsluiting nog een compliment voor het enthousiasme en vakmanschap van de mensen van Waypoint in Notter, en dan vooral voor de mensen in de werkplaats. Het was echt een uitdaging om de 2610 een plek te geven in de cockpit van mijn LeMans, maar het is ze toch gelukt. Fantastisch en welbedankt!!!
Guzruud
Moto Guzzi V11 LeMans
SP2610PP

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”