Betreft Basecamp en GPSmap 62.
Ik heb twee GPX-tracks omgezet via Basecamp naar route met oog op navigeren.
Als ik route A op de GPS via Routeplanner aanklik, krijg ik een scherm met Wijzig Route, Bekijk Kaart, Hoogteprofiel, Wijzig naam, Keer route om en Wis route. Na aanklikken Bekijk Kaart krijg ik kaartscherm met balk 'GA' en na aanklikken kan ik uiteindelijk de route navigeren.
Doe ik dit bij route B dan krijg ik een scherm waarin de opties Wijzig Kaart en Keer Route om ontbreken. Na aanklikken Bekijk kaart krijg ik geen balkje met 'GA' en navigatie is niet mogelijk.
Geen idee hoe dit kan, maar tussen omzetten route A en route B heb ik op Basecamp en de GPSmap wel de OFM Westeuropa geinstalleerd. Sinds die tijd krijg ik bij verzenden van route B naar de GPSmap een melding dat sommige routes op de GPSmap zijn gemaakt met kaarten die mogelijk niet geinstalleerd kunnen worden en de vraag of de route herberekend moet worden voor verbeterde navigatie. Ik heb de OFM WE niet aanstaan.
Vraag 1. Wat is er aan de hand met route B t.o.v. route A
Vraag 2. Heeft de OFM WE er iets mee te maken?
Beïnvloeding navigatie door kaartkeuze
Re: Beïnvloeding navigatie door kaartkeuze
Volgens mij heeft dit te maken met de manier van versturen in Basecamp naar je gps. Wel of Niet drecte route. Bij de ene manier ligt te route vast en kan niet herberekenen, vandaar dat je 'm in het toestel wel of niet kunt wijzigen.
Ben overigens geen fan van basecamp.... maar dit heb ik wel eens eerder gelezen.
Egbert
Ben overigens geen fan van basecamp.... maar dit heb ik wel eens eerder gelezen.
Egbert
Etrex Vista HCX, Etrex 30, Touch 35, GPSMAP65s op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap
Re: Beïnvloeding navigatie door kaartkeuze
Egbert,
Bedankt. Soms kan het zo simpel zijn en kan je toch echt een blinde vlek hebben. Overal naar gekeken en toch dit over het hoofd gezien. Direct gecontroleerd en nu kloppen de schermen weer met elkaar en werkt de navigatie ook. Toch nog weer eens de theorie bestuderen.
André
Bedankt. Soms kan het zo simpel zijn en kan je toch echt een blinde vlek hebben. Overal naar gekeken en toch dit over het hoofd gezien. Direct gecontroleerd en nu kloppen de schermen weer met elkaar en werkt de navigatie ook. Toch nog weer eens de theorie bestuderen.
André