Nieuwe gebruiker van oude streetpilot 3

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
PROVERS

Nieuwe gebruiker van oude streetpilot 3

Bericht door PROVERS »

Ik wil me even voorstellen, ik ben Patrick en ben 31 jaar oud. Ik heb eigenlijk geen navigatie nodig omdat ik te weinig tijd heb om te toeren. Ik heb een nieuwe Suzuki SV650S gekocht voor woon-werk verkeer. Het lijkt me heerlijk om op de motor naar mijn werk te rijden. Heb altijd gebruik gemaakt van mijn luxe auto met airco en abs. Ik reed altijd met mijn diensthond, maar gezien ik een ander functie ga bekleden kan ik eindelijk met de motor. Ik had een oldtimer voor te toeren, maar deze is niet geschikt voor woon-werk verkeer, dus met pijn in mijn hart de motor verkocht. Tevens mijn tweede auto uit 2003, ik moest toch mijn nieuw motor kunnen betalen. Tevens goede Dane kleding, laarzen en helm gekocht.

Ik liep vervolgens tegen de streetpilot 3 aan, welke voor mij betaalbaar was. Het is voor mij een gadget, die stiekum toch wel leuk is. Ik ben me er in aan het verdiepen. Ik kan altijd nog de nieuwe kopen, als de kinderen wat groter zijn en wat meer tijd voor mezelf terug krijg :wink:

In mijn auto heb ik een vast syteem, zijnde een VDO navigatie. Dus ben bekend met navigeren. Maar zo'n Garmin doet totaal niet onder, ziet er overzichtelijk uit en biedt zelfs meer mogelijkheden als mijn VDO, die veeeel duurder was.

Maar goed jullie zullen me horen op het forum.
Suzuki SV650S Yoshimura (streetpilot 3)

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”