New "kid" in town: FJRjos.

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
FJRjos
WayPoint relatie
WayPoint relatie

New "kid" in town: FJRjos.

Bericht door FJRjos »

Zoals de nickname al een beetje verraadt heet ik dus Jos, kom uit Zwolle, en ben sinds eergisteren in het bezit van een PerfectPilot. Met de bedoeling deze zowel op mijn Yamaha FJR1300 als in mijn Subaru Impreza te gebruiken. In deze laatste heeft de Garmin al zijn succesvolle vuurdoop gehad.

Sinds gister zit ook het montagevoetje voor de RAM-mount aan de stuurhelft-bouten vastgeschroefd en zit er een 12V-plug aan de voedingskabel (de contactdoos was al in de kuip ingebouwd door de vorige eigenaar, hij moet een vooruitziende blik [of ook een Garmin] gehad hebben :wink: ), dus niets staat een intensief gebruik van de 2610 met PerfectCradle meer in de weg!

Grt, Jos.
3 stemvorken, 6 sterren..

Wallie
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Wallie »

Welkom, en veel plezier met je PP.

Het enige dat nog in de weg zou kunnen staan, is het hebben van werk. :lol: Dat kost namelijk zoveel vrije tijd. In elk geval was vandaag het weer uitermate geschikt om je PP-je ook op de motor de vuurdoop te geven.

Wallie

FJRjos
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door FJRjos »

Ik weet 't... Ware het niet dat ik vandaag een routecontrole moest rijden en het maken van aantekeningen een beetje lastig gaat op de motor.. Dus weer effe de (leen-)auto gepakt.

Heb overigens wel de PP meegenomen met uiteraard een mapsource-versie van dezelfde route, en kwam er "hardhandig" achter dat ik in 1 van de valkuilen van het routetekenen moet zijn gevallen. Na ong. een kwart gereden te hebben wees ie me consequent regelrecht naar de finishlokatie. Ongetwijfeld een routepuntje ergens verkeerd gezet. Vond het al gek dat ie begon te zeuren over niet overeenkomende kaarten. Een blik in dit forum en het opnieuw tekenen van de route loste dat ook weer op. Nu start ie zonder mankeren en blijft de goeie route aanwijzen.
Meteen alweer wat geleerd!

Grt, Jos.

Noppie
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Noppie »

En Jos, heb je de route voor zondag(West Brabanttoer) er ook al inzitten ?
Beter één wiel op de grond dan twee in de lucht.

Zumo XT2 op Yamaha FJR1300AS en Triumph Trophy 900 caféracer

FJRjos
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door FJRjos »

Hee Nop, leuk je hier te zien. Alhoewel er nog wel meer clubbers mee zullen lezen, denk ik zo... :-)

Ik ben er zondag (helaas) niet bij. Ik heb op de zaterdag ook al dik 200km door zuidelijk Drenthe (Hunebedden revisited..) op het programma staan met een stel collega's. Dat zou een beetje teveel voor 1 weekend worden. Als de start en finish in deze omgeving zou liggen zou dat nog gaan. Maar West-Brabant ligt hier niet echt om de hoek.. ;-)

Grt, Jos.

Noppie
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Noppie »

Ja Jos, hier zul je idd nog wel meer FJR-clubbers tegenkomen. Jammer dat je er zondag niet bij bent, 11 sept. dan maar ? De Achterhoek is maar een uurtje rijden vanuit Zwolle.
Beter één wiel op de grond dan twee in de lucht.

Zumo XT2 op Yamaha FJR1300AS en Triumph Trophy 900 caféracer

FJRjos
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door FJRjos »

In principe wel ja!

Grt, Jos.

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”