Zo dom ben ik ook weer niet...Ik denk dat het niet zo simpel ligt. 4.3.5 secuur gede-installeerd met Revo Uninstaller Pro en cleaner prog gerund; waarom zouden de registerwaarden van de kaarten verwijderd worden? 4.4.2 geinstalleerd en alle kaarten waren gewoon zichtbaar. Ik denk dat ik bij de laatste de-installatie van 4.4.2 even te snel geweest ben; Revo laat in stappen de achtergebleven rommel zien die je handmatig moet selecteren om te verwijderen. Privazer is een veilig programma en wist geen geldige registerwaarden. Revo is een heel krachtig programma maar je moet weten wat je doet; had beter de std Windows uninstaller kunnen gebruiken. Advies van de Garmin developper op het Garmin.com forum raadde deze procedure trouwens aan; 4.4.2 de-installeren, cleaner runner en vorige versie 4.3.5 installeren. Heb mijn lessen in het verleden wel geleerd; zorg eerst dat je een fall back optie hebt voordat je gaat rommelen (backup, system restore point etc). Met Garmin is dit zeker nodig. Garmin moet zijn software eerst goed testen voordat het gepubliceerd wordt; updates komen nu te snel achter elkaar, 4.4.1, 4.4.2. Als het rechte lijnen probleem opgelost is 4.4.3.Tja, die heeft netjes alle registerverwijzingen van Garmin -waaronder die naar de kaarten- verwijderd...
Vrolijk verder met BC 4.3.5 en met veel plezier.
groeten.