Opgelost: Probleem met virtueel toestel

De opvolger van Mapsource
Plaats reactie
The Dawg
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Opgelost: Probleem met virtueel toestel

Bericht door The Dawg »

Graag hulp bij het volgende probleem. Ik heb volgens de instructies van Javawa en Marco GPS-expert een virtuele schijf aangemaakt op mijn windows 8.1 laptop. Bestandje van 8gb in de map Virtuele disks op de C-schijf. DM herkent hem als een removable disk en zet keurig CN Europe NTU 2015.30 over op het nepschijfje. Bij het scannen met DM geen problemen. Basecamp 4.4.6 herkent keurig de virtuele Zumo:
Nepzumol.JPG
Nepzumol.JPG (15.33 KiB) 790 keer bekeken
Als ik de kaart echter wil selecteren krijg ik dit:
Foutekaart.JPG
Foutekaart.JPG (27.38 KiB) 790 keer bekeken
Ik heb de procedure herhaald, in plaats van NTFS FAT32 geformateerd, 4 Gb ipv 8 Gb, maar niets mag baten.
Hoe krijg ik dit aan de praat?
Laatst gewijzigd door The Dawg op 26 jan 2015 07:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Husqvarna Norden 901, GPSMap 278, Zumo XT

GPS Expert
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: Problemen met virtueel toestel

Bericht door GPS Expert »

Waarschijnlijk is de cache in BC beschadigd, of de kaart image.

Waaom zo? Heb je geen lifetime abonnement om via express de kaart direct op de computer te zetten?
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

The Dawg
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: Problemen met virtueel toestel

Bericht door The Dawg »

Basecamp heeft geen probleem met hetzelfde image rechtstreeks uit de 590. DM constateert geen fouten. Ja, ik kan de kaart ook via LTU op de laptop zetten, maar heb een trage internet verbinding. Ik dacht een snelle oplossing te hebben. :roll:

EDIT> Probleem opgelost! De tip van de kaartcache bracht me op het idee die te wissen met DM en Hey Presto! Kaart wordt geladen en is te gebruiken. Marco, dank voor de tip!
Husqvarna Norden 901, GPSMap 278, Zumo XT

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”