Wie is Jarno? (Auto/Motor/Geocaching/Circuit/Paard/Ski)

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Jarno
Contacteer:

Wie is Jarno? (Auto/Motor/Geocaching/Circuit/Paard/Ski)

Bericht door Jarno »

Jarno is een jaar of dertig en is een computerprogrammeur (nog wel, maar misschien gaat dat het komende jaar wel veranderen) die gek is op gadgets. Daarnaast heb ik nog een aantal hobbies waarbij ik mijn GPS niet echt gebruik(en kan): lezen, klein beetje muziek maken, genealogie.

Ik heb mijn GPSmap 60C eigenlijk voornamelijk gekocht voor op de motor (weten waar je bent op kleine weggetjes, routes plannen, motortoertochten van internet halen en rijden, etc, etc, etc) maar doordat die verdraaide RAM mount er nog altijd niet is heb ik dat er eigenlijk nog het minste mee gedaan.

Verder gebruik ik hem in de auto als routeplanner, ben ik doordat er een speciale Geocaching mode in zit en ik ging uitzoeken wat dat dan wel niet was verslaafd geraakt aan geocaching (op www.geocaching.com ben ik te vinden als "peSHIr"), en stop ik hem ook wel eens in mijn zak tijdens het vrijrijden op het circuit van Zandvoort met de motor en tijdens het paardrijden en de skivakantie. Bij deze laatste drie gaat het voornamelijk om de gemiddelde en maximale snelheid en het in kaart brengen van de afgelegde route te paard of het skigebied.

Goh, druk baasje ben ik eigenlijk. En ik zou dus niet echt meer zonder GPS kunnen, denk ik zo. Bij een groot aantal van mijn hobbies is hij een belangrijk onderdeel gaan uitmaken en ik heb hem eigenlijk altijd bij me.

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”