Wat constateer ik zo al:
* Bij opstarten van de Zumo komt de boodschap 'Kan nieuwe gegevens niet vinden' (


* Bij opstarten helemaal geen boodschap over nieuwe gegevens
In beide gevallen vind je dus ook geen routes bij gebruikersgegevens om te importeren, hoewel de gpx-bestanden via de Windows verkenner wel zichtbaar zijn.
* Wel de boodschap 'er zijn nieuwe gegevens gevonden', maar in de lijst met te importeren routes ontbreken er routes uit het gpx-bestand (en het gaat maar over 5 routes in totaal in het bestand).
In al die gevallen kan ik het inladen oplossen door in Mapsource te kiezen voor 'verzenden naar toestel'. Maar dan komen de routes terecht in het bestand temp.gpx, en ben je verplicht de routes al te importeren in de Zumo, omdat ze bij een volgende verzending naar het toestel overschreven worden. Dat is een werkwijze die ik niet prefereer.
De problemen doen zich ook voor na een harde reset. Meer nog, ik kreeg de eerste keer problemen na een eerste harde reset na jaren gebruik van het toestel.
Let wel, soms loopt het ook gewoon goed...
Zijn er nog Zumo550 gebruikers die tegen deze zaken oplopen ?